DJ Moore ragyogóan játszott

Miután két fumble-je is volt a Washington elleni vereség során a 6. héten, Moore villámgyorsan válszolt azoknak, akik megkérdőjelezték a helyét a Norv Turner-féle offense-ben. A hibák ellenére Turner és a vezetőedző Ron Rivera egyértelművé tették, hogy nem akarják nélkülözni Moore-t.

A vasárnapi Baltimore elleni győzelem során Moore megszolgálta a bizalmat. A sérült Torrey Smith helyén Moore első alkalommal kezdett karrierje során, 129 yardot szerzett és több nagy játékot is bemutatott. Ez egy különleges délután volt a 24. helyen draftolt játékos számára és bizonyítékot szolgáltatott a meccsek között elvégzett munkára.

"Egész héten úgy készültem, mintha kezdő lennék. Csak ez járt a fejemben." mondta Moore. "A lehető legjobban megtanultam a game plan-t és tudtam, hogy mit kell tennem."

Egyes játékosok összetörnek egy-egy rosszabb meccs után, de Moore érettsége lenyűgöző volt. A running back Christian McCaffrey egyike azoknak, akik észrevették Moore higgadtságát. "Egy pillanatra sem esett kétségbe. Egyértelműen egy nagyon érett játékos." mondta McCaffrey.

Moore játéka igazolta Rivera azon döntését, hogy nem büntette Moore-t a tanulási folyamat során felmerülő hibák miatt. A Washington elleni meccs után Rivera azt mondta, hogy Moore a ravasz cornerback Josh Norman "áldozatává vált", de az egyetlen módja annak, hogy jobb legyen, ha egyszerűen tovább játszik. Úgy véli, hogy Moore labdabiztonsága a legmagasabban rangsorolt Baltimore-i védelem ellen önmagáért beszélt.

"El kell ismernem, ma néhányszor visszatartottam a lélegzetemet, amikor figyeltem, hogy küzd meg azokért az extra yardokért." mondta Rivera. "De aztán láttam, hogy behúzza, magához öleli, szóval megértette, amit mondtunk neki és pokoli munkát végzett."

Ahogy egyre több ismétlést kapnak, a Panthers fiatal tehetségeinek önbizalma is úgy lesz egyre nagyobb. Moore számára a 8. hét lehet a döntő pillanat.

"Mindenki azt mondta nekem, hogy lesznek hullámhegyek és hullámvölgyek egész évben." nyilatkozta Moore. "De próbálok a toppon maradni, mert nem akarok több lejtmenetet."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu