Eric Reid és Ron Rivera nem ért egyet a kizárással

Eric Reid csak próbálta elvégezni a munkáját. A bírók szerint a Panthers safety-je targeting szabálytalanságot követett el a Steelers irányítójával, Ben Roethlisberger-rel szemben, amikor a QB egy 18 yardos tombolás futás után előre csúszott a harmadik negyedben a Pittsburgh fölényes győzelme során.

Így Reid-et egy 15 yardos büntetéssel és kizárással sújtották, a többieket megelőzve mehetett zuhanyozni az öltözőbe.

"Még azt sem tudtam, hogy ki lehet zárni valakit." mondta Reid, aki kilenc szereléssel a Carolina legjobbja volt. "A játékvezetők azt mondták, hogy célba vettem őt, amivel nem értek egyet."

Reid válla kapcsolatba lépett Roethlisberger fejével, de az irányító elkerülte a teljes sebességgel  kivitelezett gigantikus ütközést. A vezetőedző Ron Rivera csalódott a játékvezetők döntése miatt.

"Nem hiszem, hogy ez indokolt volt, tényleg. Nem hiszem, hogy annyira megütötte volna, ami kizárást ért volna." mondta Rivera. "Megpróbálják megvédeni az irányítókat és magasan volt."

Miután Reid ütközött Roethlisberger-rel, kisebb csetepaté tört ki, a játékosokat úgy kellett szétszedni. De amint a por elült, Reid odament Roethlisberger-hez, hogy kezet fogjon és elnézést kérjen.

"Mondtam neki, hogy semmilyen módon nem akartam bántani." magyarázta Reid. "Mondtam, hogy nem haragszom rá. Azt mondta, nem haragszik rám."

Reid szándékai nem voltak rosszindulatúak és nem sajnálja, ami történt, amikor Roethlisberger futott felé, különös tekintettel arra, hogy teljes sebességgel haladt, miközben az irányító úgy döntött, hogy előre csúszik.

"Ezek a játékok olyan gyorsan történnek. Az a feladatom, hogy szereljem a srácot." mondta Reid. "Egyszerűen a munkámat végeztem. Ez egy ilyen játék volt."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu