Kyle Allen visszatér Houstonba, hogy szembenézzen egy másik régi barátjával

Amikor a Panthers Houstonba indul, Kyle Allen ebben a szezonban második kezdőként lejátszott meccse az irányító második egymást követő hazatérése is lesz egyúttal. A múlt héten Allen dominált a szülővárosának szurkolói előtt Arizonában, ahol született és felnőtt.

Allen nem töltött annyi időt Houstonban, mint Arizonában - mindössze két évet a University of Houston csapatában, miután a Texas A&M-t otthagyta - de így is izgatott a visszatérés miatt.

"Nyilvánvalóan vannak ismerőseim a környéken, nem olyan sok, mint Arizonában, de jó lesz visszatérni Houstonba." mondta Allen. "Sokat fejlődtem ott, mint futballista, nagyon jó lesz visszamenni és játszani."

Az ismerős arcok között, akikkel Allen találkozik Houstonban, egy sötétkék és piros mezben játszó játékos is lesz: a Texans irányítója, Deshaun Watson.

2013 nyarán Allen (sokan az osztály első számú irányítóját látták benne) és Watson (ugyanabban az osztályban sokak szerint a második legjobb irányító) a Nike Elite 11 irányító táborában versenyeztek. Együtt Oregonban, az ország 11 legjobb középiskolai irányítói közé tartozva a játék legjobb edzőitől tanulhattak, de az edzések között Allen és Watson szoros barátságot alakítottak ki, amely a mai napig tart.

"Valójában velem dobáltam ezen a nyáron Los Angelesben." mondta Allen. "Emlékszem, hogy láttam őt abban a táborban és ez volt az első alkalom, amikor valóban láttam az ország legjobb irányítóit."

Allen lépést tartott Watsonnal a siker felé vezető úton, miután elhagyta az all-star tábort, de Allen számára a dolgok nem mentek olyan simán. Annak ellenére, hogy az ország egyik legmagasabban jegyzett irányítója volt, nem talált rá az ugyanolyan azonnali siker, mint Watson esetében. Miközben Watson bajnokságot nyert a Clemson csapatával és első körös tehetség lett, Allen próbált találni egy helyet, ahová be tud illeszkedni.

Allen ligába vezető útja, amely során többször is padozott (Texas A&M és Houston) és végül draftolatlan lett, pontosan ellentétes Watsonéval.

De Allen nem így tekint erre az egészre.

"Azt hiszem, ez a jó része a történetemnek." mondta Allen. "Szerintem fontos volt abban, hogy ki vagyok játékosként és személyként. Megértem a történetemet és a dolgokat, amelyeken keresztülmenve eljutottam erre a pontra és továbbvisz oda, ahova el akarok jutni."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu