Aaron Rodgers miatt szerződött a Jets-hez Allen Lazard

A múlt héten látott napvilágott egy hír miszerint Aaron Rodgers átadott egy listát a New York Jets vezetőségének, hogy kik azok a játékosok akikkel együtt akar játszani az irányító. A listán négy név szerepelt, a tight end Marcedes Lewis és három elkapó Odell Beckham Jr., Randall Cobb és Allen Lazard.

Lazard azóta már a Jets játékosának mondhatja magát. Az elkapó négyéves, 44 millió dolláros szerződést kötött az új csapatával. Az elkapó számára eljött a fizetésnap ugyanis 2018-ban drafolatlan szabadügynökként kezdte meg a pályafutását. Az elkapó pedig nem is titkolja, hogy miért a Jets hívására bólintott rá.

"Ő az egyik fő oka annak, hogy ma itt vagyok" - mondta Lazard. "Ezt nem tagadhatom. Kiállt értem az edzőtáborban, amikor nem érdemeltem meg, hogy bekerüljek a keretbe, ő hívott be a meccsekre, és mindig hitt bennem".

"Sok nehéz helyzetben támaszkodott rám, és mindig hitt bennem. Szóval wide receiverként a legjobb kapcsolat, amit csak kialakíthatsz, az irányítóval van és a vele való kapcsolatom fenomenális volt. Nyilvánvalóan voltak olyan előjelek, hogy ide fog jönni. … (De) az utolsó meccs után az öltözőben megemlítettem neki, hogy nekem magammal kell törődnöm, és azzal kell törődnöm, hogy mi a legjobb nekem - nem aggódhatok mások miatt. Szóval a döntésem, hogy idejöttem, pusztán ezen alapult, hogy biztos legyek benne, hogy azt teszem, ami a legjobb a karrieremnek. Nyilvánvaló, hogy az Ő jelenléte határozottan segítene - határozottan segítene - az egész franchisenak, hogy megtehessék azt a következő lépést, amire szükségük van ahhoz, hogy egy hosszú playoff menetelés után megszerezzék a Lombardi-trófeát."

Fotó: newyorkjets.com, sportingnews.com