Rob Gronkowski élvezi a visszavonult játékosok életét

Időről időre felvetődik Rob Gronkowski visszatérésének ötlete de most végleg lezárta az ügyet. A New England Patriots és a Tampa Bay Buccaneers korábbi tight endje a TMZ-nek adott interjújában elmondta, hogy nem fogja folytatni a Hall of Famer pályafutását.

"Már nincs rá esély" - mondta Gronk, amikor megkérdezték tőle, hogy visszatérhet-e a játékhoz. "Boldogan visszavonultam. Igazából a pickleballt kezdtem el. Megvertem a bátyámat, Chris-t, aki profikkal játszik, és a másik bátyámat, Gordont, aki szintén profikkal játszik! És megvertem őket egy átlagos Joe-val - a másik testvérem, Glenn G. volt a partnerem! Szóval, boldog visszavonult vagyok. Még mindig versenyzek, még mindig nyerek, úgyhogy nem is kell visszatérnem a focihoz."

A jelenleg 33 éves korábbi játékos 2019-ben egyszer már visszavonult és kihagyott egy évet. 2020-ban tért vissza és Super Bowl-t nyert a Tampa Bay Buccaneers-el. Tavaly júniusban másodszor is visszavonult és a jelek szerint már nem is fog visszatérni.

Fotó: