Tiltott sportfogadás miatt vizsgálódnak az elkapó ellen

A Colts elkapója, Isaiah Rodgers nyilatkozatában megerősítette azokat a híreket, amelyek szerint az NFL vizsgálatot folytat ellene a liga szerencsejáték politikájának megsértése miatt. Nem részletezte, hogy milyen "hibákat" követett el, de bocsánatot kért.

"A jelenlegi jelentésekkel kapcsolatban szeretném vállalni a teljes felelősséget a tetteimért" - tweetelte Rodgers. "Tudom, hogy hibáztam és hajlandó vagyok mindent megtenni, hogy helyrehozzam a helyzetet. Az utolsó dolog, amit valaha is tenni akartam, hogy zavaró tényező legyek a Colts szervezetének, az edzőimnek és a csapattársaimnak. Cserben hagytam azokat az embereket, akik fontosak nekem. Hibát követtem el, és keményen fogok dolgozni azért, hogy ezeket a hibákat helyrehozzam. Megtiszteltetés az NFL-ben játszani, és ezt soha nem vettem félvállról. Nagyon sajnálom mindannyiunk nevében."

Rodgersre hosszú felfüggesztés vár, mert egy társa nevén nyitott számlán mintegy 100 fogadást kötött és a hírek szerint néhány fogadásban Colts meccsek is szerepeltek. Calvin Ridley 2021-ben határozatlan idejű eltiltást kapott szerencsejátékért, akkor többek között néhány Falcons meccsre is fogadott. Ridley-t, aki a fogadáskötéskor a mentális problémái miatt nem futball sérültek listáján volt egy évvel a felfüggesztése után aktiváltak. Most a Jaguarsnál van, miután a Falcons elcserélte őt.

Ebben a holtszezonban az NFL öt játékost függesztett fel a szerencsejáték szabályok megsértése miatt, köztük a Lions elkapóját, Jameson Williamst.

Fotó: twitter.com