BREAKING: A Colts elküldte a liga második legjobban fizetett linebackerét

Ma este az Indianapolis Colts hatalmas meglepetést okozott amikor bejelentette, hogy megválik Shaquille Leonard-tól. A linebacker posztjának második legjobban fizetett játékosa volt és ugyan visszaesett a teljesítménye de szakmai szempontból érhetetlen a döntés.

Leonard két éve 99.25 milió doláros szerződést kötött a csapatával. Elsőre nem volt probléma mert posztjának egyik legjobb játékosa volt, nem véletlenül kapott ilyen szerződést. Kétszere All-Pro kerettag volt de a tavalyi szezonban 14 mérkőzést is ki kellett hagynia.

A sérülése után nem tudta visszanyerni a régi formáját és már nagyon kevés szerepet kapott az idei szezonban. Anyagi szempontból viszont érthetetlen a döntés mert 15.7 millió dolláros garantált keresettel rendelkezik az idei szezonra. Ráadásul 8 millió dollár garantált kereset még nyomja a jövő évi sapkákat is.

"Indy, szeretném megköszönni, hogy tárt karokkal fogadtál engem és a családomat" - írta Leonard. "Az elmúlt hat év hihetetlen volt! A jó és a rossz időkben is mellettem álltatok. Bocsánatot kérek, hogy nem hoztam vissza a trófeát. A Lucas Oil energiája egyszerűen csodálatos volt, és köszönök nektek minden emléket. Hálás vagyok, hogy egy ilyen csodálatos szurkolói bázisnak játszhattam. Szeretlek titeket, srácok, és csak a legjobbakat kívánom a Coltsnak! Mániákus kiszáll."

Fotó: twitter.com