Andy Reid számára még korai a visszavonulásról beszélni

65 évesen Andy Reid számára természetes, hogy folyamatosan a nyugdíjazási pletykákkal bombázzák. A vezetőedzőként ötödik Super Bowl szereplésére készülő Big Red még nem áll készen arra, hogy félretegyen mindent és nyugdíjba vonuljon.

"Visszavonulás? Figyelj, anyukám és apukám mondta ezt nekem, amikor még dolgoztak. Azt mondták, hogy tudni fogod, ha eljön az idő" - mondta Reid . "És én most készen állok a munkára. Gyerünk, menjünk. Ezt mondták nekem is, amikor fiatal voltam. Kíváncsi gyerek voltam. Valahol tudni fogod, mikor jön el az idő. Ma nem ez a nap van."

A Chiefs elnök vezérigazgatója, Clark Hunt kedden a Mad Dog Sports Radio-nak azt mondta, hogy semmi jelét nem látja annak, hogy Reid készen állna a lemondásra.

"Ugyanazokat a híreket hallottam, mint ti, és meglepődtem, hogy ennyi ilyen hírt láttam, mert nem éreztem Andy részéről, hogy készen állna a visszavonulásra" - mondta Hunt.

422934933_410282224850694_2092886863918901318_n.jpeg

Pete Carroll és Bill Belichick távozása után jelenleg Andy Reid liga legidősebb vezetőedzője. A Kansas City Chiefs mestere márciusban lesz 66 éves.

Belichick (kilenc), Don Shula (hat) és Tom Landry (öt) mellett az NFL történetének egyetlen olyan vezetőedzője, aki öt Super Bowl mérkőzésig jutott. Egy mostani győzelemmel csatlakozna Belichickhez (hat), Chuck Nollhoz (négy), Joe Gibbshez (három) és Bill Walshhoz (három) mint olyan vezetőedző, akinek három vagy több Super Bowlt győzelme van.

Fotó: espn.com