John Elway: Josh Allen elpasszolása general manageri pályafutása legnagyobb hibája

A Hall of Fame irányító, John Elway a Denver Broncosnál eltöltött 16 éves NFL pályafutása alatt erős karú, mozgékony irányító volt. Miután a Broncos general managere lett, 2018-ban esélye volt arra, hogy egy hasonló stílusú Josh Allent draftoljon, de elszalasztotta a lehetőséget.

A Barstool Sports „Pardon My Take” podcastjában nemrégiben tartott szereplése során Elway Allen elpasszolását general manageri korszakának legnagyobb hibájának nevezte.

„Tavaly [golfoztam] vele, és azon gondolkodtam, hogy vajon mennyi időbe telik, mire rájön, hogy kihagytam őt, és helyette Bradley Chubbot választottam?”. És két és fél lyuk kellett neki” - mondta Elway az Associated Pressnek. „És én szerettem őt. De egyszerűen nem jött össze. Ő volt az esetem. Valószínűleg ez volt a legnagyobb hibám a GM-ként, hogy nem választottam ki Josh-t.”

Miután 2012-ben átvette a Broncos vezetését, Elway Denverbe csábította Peyton Manninget, ami végül egy Super Bowl címhez vezetett. Ezen a lépésen kívül azonban Elway soha nem tudta megoldani a QB-pozíciót és a Broncos azóta is váltogatta a kezdőjátékosokat.

2018-ban a Broncos éppen a „minneapolisi csoda” szezonjából érkező veterán Case Keenumot szerződtette, Elway pedig két évvel korábban egy első körös picket használt fel Paxton Lynchre. Valószínűleg mindkét QB jelenléte magyarázta Elway döntését, hogy passzolja Allent. Keenum mindössze egy évet töltött Denverben. Lynch összesen csak 4 meccsen volt kezdő az NFL-ben.

Fotó: twitter.com