A Jets leülteti a kezdő tacklejét

Rex Ryan bejelentette, hogy megteszi amire az egész héten számítani lehetett és padra ülteti a jobb tackle Wayne Hunter-t. Hunter a múlt heti New York Giants elleni mérkőzésen hihetetlen gyengén játszott és négy sack-et is köszönhetett neki Mark Sanchez. A hírek szerint Austin Howard lesz a helyettese. Howard a harmadik profi szezonját kezdi. Eddig már elküldte a Philadelphia Eagles és a Baltimore Ravens is és eddigi két éve alatt csak négy mérkőzésen lépett pályára. Ryan arra viszont nem volt hajlandó kitérni, hogy Howard lesz-e a kezdő tackle a csapat első alapszakasz mérkőzésén. Egyesek szerint Hunter-t el fogják küldeni a csapattól, viszont ennek ellentmond a garantált fizetése ami miatt valószínűleg mégiscsak maradni fog. Hunter ebben a szezonban 2.45 millió dollárt fog keresni és mivel a teljes összeg garantált, ezért megkapja ha játszik, ha nem.

"Tudom mit mondtam a héten Wayne-ről és a kezdő szerepéről. De minél többet tekintettem vissza a múltba, minél többet gondolkodtam rajta, hogy hol tartunk mint futballcsapat és minél több visszajelzést kaptam az edzőktől rájöttem, hogy meg kell hozni ezt a döntést." - nyilatkozta Ryan.

(nfl.com, Fotó: Chris Chambers/Getty Images)