Lawrence Tynes kikészült a Bucs-ra

Lawrence Tynes dühös a Tampa Bay Buccaneers-re, és lássuk be, talán jogosan. Történt ugyanis, hogy a korábban MRSA fertőzéssel sújtott játékost szépen a nem futball sérülések listájára tették és bár fizetését megkapja, valójában egy kisebb összegről van szó.

Azzal pedig, hogy Tynes ezen a listán landolt, a csapat egyértelműen kijelentette, hogy semmiféle felelősség nem sújtja Tynes állapotát illetően. És ez az ami nem igazán tetszik a játékosnak, aki panaszt is készül tenni az NFLPA-nél.

"Ez az egész egy rossz dolog. A leginkább a hangsúly azon van, hogy nem akarom, hogy a jövőben ez más játékosokkal is megtörténhessen. Harcolni fogok ez ügyben, ameddig csak kell, mert egy csapatnak nem szabad megengedni, hogy ezt tegye a játékosokkal. Ha egy 45 fontos súly a lábamra esik edzés közben a létesítményben, akkor IR. Nem értem ez a helyzet miben más? Dolgozni mentem, rúgtam, gyakoroltam, leizzadtam, elmentem tusolni, és egy MRSA fertőzéssel mentem haza. És ez egy nem futball sérülés? Ők alapvetően próbálják ez alól felmenteni magukat, és én ezt nem fogom hagyni" - nyilatkozta a Fox Sports-nak az ügyben Tynes.

Azt, hogy vajon a Buccaneers mennyire hibás ebben az esetben, vagy hogy vajon miért próbálják ennyire mosni a kezeiket, azt mindenki döntse el maga. Persze szurkolóként senki nem szereti ha csapatát bántják, a csapatának rossz, vagy esetleg olyan dolog történik, ami kihatással lehet az egész szezonra. Azt azonban ha a szívünkre tesszük a kezünket némiképp nekünk is be kell ismernünk, hogy Tynes-nak talán valahol igaza van. Ha pedig a másik oldalról nézzük a történteket, a sérülés valóban nem a futball pályának szent gyepén történt, és nem is edzés közben, ahogy Tynes hasonlítja össze a két dolgot.

Ebben az MRSA ügyben nem először fordulna elő, hogy a Buccaneers vezetősége rossz döntést hoz, hisz amikor a dolog kitudódott, mint kiderült mindenki előtt titkolni próbálták, pedig az épület személyzetét, illetve azokat akik kapcsolatba kerülhettek érintett játékosokkal, talán értesíteni kellett volna. Semmi oka nem volt a csapatnak, hogy ne adjon ki sajtóközleményt az ügyben, mint ahogy a Tynes ügyben való eljárás is teljesen feleslegesnek tűnik, mely csak rossz szájízt hagy a játékosban, és a sajtóban egyaránt. Hisz lássuk be, valószínűleg az az eltérő anyagi különbség aprópénz lehet, ezen a szinten.

bucsbejegyzesbanner.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneers.blog.nepsport.hu