Ryan Jensen a gyógyulási folyamatáról, a tavalyi visszatérésről Tom Brady utolsó tampai meccsén és az új támadó rendszerről beszélt

A center tavaly ilyen időtájt szenvedett nagyon súlyos sérülést, ami miatt az alapszakaszt teljesen kihagyta, a rájátszásra viszont újra a pályán láthattuk. A gyógyulásáról:

"Sok döntést kellett meghozni. Ironikus, hogy ma ( három napja volt az interjú) egy éve sérültem meg. Egy utazás volt, az biztos. Vizsgálatokat végeztünk, orvosról orvosra jártunk és különböző véleményeket kaptunk. Végül Dr. Shellhornhoz mentem. Ő úgy gondolta, hogy jobb lenne, ha nem operálnának meg. Ezt az utat választottuk, és jól érzem magam. A szalagok egészségesek és gyógyultak. Készen állok a folytatásra."

A visszatérésről:

"Ez mindent jelentett nekem. Őrült út volt. Visszatekintve, valószínűleg nem kellett volna játszanom, de ugyanakkor ki akartam menni, segíteni a csapatot, és ott lenni a srácokkal. Megtiszteltetés volt, hogy újra a pályán lehettem, Tom [Brady] utolsó meccsén. Megtiszteltetés volt vele játszani, és még egyszer beöltözni vele."

Az új támadó rendszerről:

"Imádom. A kreativitás ebben a támadásban nagyszerű volt, és más energiát ad, mint az elmúlt néhány évben, ami a futójátékot, a passzjátékot és az ehhez hasonló dolgokat illeti. Az is fantasztikus lesz, amit egy kicsit mozgékonyabb irányítóval fogunk tudni csinálni."

Forrás:

Bucs Blog

Fotó: bleacherreport.com