Donald Penn 100. egymást követő mérkőzése

Donald Pennről már többször elmondtuk, hogy a megbízhatóság mintaképe, ha a mérkőzésekről van szó. A bal oldali tackle ugyanis most vasárnap fog zsinórban is, 100. alkalommal a pályára lépni.

Donald Penn egyébként büszke is erre nagyon. Mi szurkolók pedig csak remélni tudjuk, hogy tovább folytatódik a jó sorozat, és kerüli őt a balszerencse, mely most oly gyakran lézeng a Kalózok tagjai, és csapata körül.

"Boldog vagyok, hogy képes voltam erre. Főleg úgy, hogy szabadügynökként kerültem ide. Alul kezdtem, és munkával feldolgoztam magam ide. Ez egy nagyszerű eredmény." - mondta Donald Penn

Penn az ötödik Buccaneer, aki ilyen hosszú sorozattal büszkélkedhet. És a második leghosszabb sorozatot tudhatja magáénak csapaton belül, mint támadófalember. A center Tony Mayberry ugyanis 144 mérkőzésen tudott egymás után pályára lépni 1991 és 2000 között. A csapatrekord felé pedig csak félúton tart Penn, hisz a legtöbb egymást követő mérkőzésen, egész pontosan 215-ön, Ronde Barber lépett pályára, aki tavaly, visszavonulása előtt állította be ezt a rekordot.

Érdekes módon, míg a Buccaneers bal oldali tackle pozíciója ennyire megbízható, addig a bal oldali guard pozíciójáról ez már nem mondható el. Jamon Meredith már az ötödik kezdő ebben a szezonban ezen a poszton, csatlakozott ugye Gabe Carimihez, Carl Nicks-hez, Ted Larsenhez, és Jerremy Zuttah-hoz.

bucsbejegyzesbanner.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneers.blog.nepsport.hu