J.J. Watt visszatérne, ha a Texansnak szüksége van rá

DeMeco Ryans vezetésével a tavalyi szezonban feléledt a Houston Texans és egyre nagyobb figyelem irányul a csapatra. A sikeres szereplés után még egy korábbi, már visszavonult csapatlegenda is visszatérhet a futballpályára.

J.J. Watt a tegnap jótékonysági softball meccsén elmondta, hogy már a vezetőedző 2023-as újonc szezonja előtt is beszélt a visszatérés a lehetőségéről Ryansszel, és ez a forgatókönyv még egy utolsó alkalommal, 2024-be lépve is megvalósítható, ha szükséges.

„12 nagyszerű évem volt ebben a ligában, és nagyon hálás vagyok, hogy egészségesen és nagyszerűen játszva távozhattam” - mondta Watt a Houston Chronnak. „Úgy értem, tavaly azt mondtam DeMecónak, hogy »Ne hívj, hacsak nincs feltétlenül szükséged rá, de ha valaha is hívsz, én ott leszek«. És ő tudja, hogy csak akkor hívjon, ha feltétlenül szüksége van rá. Ez az utolsó év, amikor ezt mondom neki, mert nem fogok úgy edzeni, ahogy eddig, de tudja, hogy ha valaha is tényleg szüksége van rám, én ott leszek neki. Nem számítok arra, hogy ez megtörténik - nagyon jó csapatuk van.”

Ryans tavaly véget vetett a Texans hároméves rájátszás nélküli időszakának, miután 10-7-es mérleggel megnyerte az AFC déli csoportját. A 39 éves edző első évét egy hazai playoff győzelemmel egészítette ki, amelyben az irányító C.J. Stroud és a pass rusher Will Anderson Jr. az év támadó és védőjátékosa címet is kiérdemelte.

Fotó: