A chicagoi kapcsolat

Lovie Smith nem tud elszakadni a Medvéktől. Végül is nem csoda. Kilenc hosszú évet brummogott velük együtt. Most éppen a volt nyolcszoros Pro Bowler, Brian Urlacher-t hívta meg a Bucs edzőtáborába.

Még mielőtt bárki fantáziálni kezdene, Urlacher Úr nem ölt szerelést. Egész egyszerűen csak a játékosoknak próbálja majd nem kevés tapasztalát többé-kevésbé átadni. Smith a következőket mondta erről:

“Brian nekem családtag. Körülvesz sok nagyszerű játékos, de mindig szükségem van nagy játékosokra, akiket üdvözölhetek magam körül. Egy okos futballt próbálunk építeni és meghívtam Urlachert is a korábbi Bucs játékosokkal. Derrick Brooks John Lynch-csel együtt már beszélhetett a játékosokkal, akikkel csak lehetett. Tudom, hogy ez kell a nagyszerű dolgokhoz. Mindig támaszkodni fogok a régi játékosokra.”

Urlachert is megkérdezték, mi a véleménye az invitálásról. Hogy van önkritikája az látszik a nyilatkozatából is:

“Smith kért meg, hogy segítségére legyek egy hétig az edzőtáborban. Én nem igazán vagyok jó edző.”

Azért Brian biztos vagyok benne, hogy ott lesz. És ki tudja? Lehet az ő jó tanácsainak köszönhetően lesz a következő Super Bowl MVP-je mondjuk Mason Foster?

bucsbejegyzesbanner.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com

Kép: bradenton.com