Hagyjuk a rizsát Revis Úr!

“Ez alapvetően csak a győzelemről szól. Mérlegeltem a lehetőségeket és csak nyerni akarok. Úgy éreztem ehhez ez a megfelelő hely. Mi lehet jobb egység a Patriots-nál.”- nyilatkozta Darrelle Revis a New England csapatához való távozása kapcsán.

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nálam Revis kezdi lerombolni azt a képet, amit sok éven keresztül láttam belőle. Láttam kiváló játékát és tényleg szívesen néztem még a Jets találkozóit is, mert tudtam, hogy majd megint láthatok tőle valami szuper dolgot. Olyat, amit nem láthat az ember minden mérkőzésen, minden játékostól.

Aztán csapatunkhoz szerződése és onnan való távozása kapcsán sajnos megláttam Darrelle másik (Igazi?) arcát is. Ez pedig nem szól másról, csak arról, hogy mennyi van a bankszámlán. Semmi más nem számít, csak a pénz! Vagyis a jó sok pénz!

Legalább ne nyilatkozna ilyet! Vállalná fel, hogy igen emberek, pénzt akarok! Jó sok pénzt, még akkor is, ha már közel sem teljesítek úgy, mint hajdanán! Még ez is szimpatikusabb lenne.

Csak emlékeztetőül. Revis 1+1 éves szerződést kötött a Patriots csapatával. Az első év 12 milliógarantált bért hoz neki. A második kölcsönös megelégedés esetén 20 milliót! Mondjuk ez utóbbi természtesen nem garantált. De kérdezem én! Ez most tényleg a győzelemről szól? Hagyjuk a rizsát Darrelle!

Mindezeken túl kívánom, hogy találja meg számítását, legyen az a pénz vagy a győzelem!

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com