A Panthers szerződtette Jerricho Cotchery-t

A Panthers a múlt héten aláírt a korlátlan szabadügynök elkapóval, Jerricho Cotchery-vel egy két éves szerződést. Cotchery-t a negyedik körben draftolta a North Carolina State-ről a New York Jets 2004-ben, első hét szezonját a Jets-ben játszotta, utolsó három évét a Pittsburgh Steelers-ben. Miután összesen 20 touchdown elkapása volt az első kilenc szezonjában, Cotchery 2013-ban 10 TD-t szerzett, 46 elkapásával 602 yardot hozott csapatának.

Karrierje során négy 800+ yardos szezont, 437 elkapást, 5558 yard-ot teljesített. A 2006-09 között a Jets-ben, Cotchery átlaga 942,5 yard, 2007-ben 1130 yard szerepelt a neve mellett a szezon végén.

"Izgatott vagyok, ez egy új lehetőség, hogy a Panthers-ben játszom, a család előtt játszhatom, és egy lehetőség, hogy Super Bowl-t nyerjek," mondta Cotchery. "Ez az, amiért játszom ezt a játékot, és építünk valami különlegeset. Szeretnék hozzájárulni ehhez. Van egy csomó fegyverünk, ott van a running back pozíció és egy nagy tight end, és nyilvánvalóan Cam (Newton), az irányító. Én csak szeretném kihasználni a lehetőséget, amikor játszom, segíteni a csapatot, hozni a pontokat, és mozgatni a láncokat. Egy darab vagyok a puzzle-ban, és biztos vagyok benne, hogy meg tudjuk csinálni ezt a dolgot együtt."

Cotchery végig a 89-es számú mezben játszott karrierje során, de azt mondta, nem tervezi, hogy ezt a számot fogja viselni a Carolina csapatában - amit egyébként korábban Steve Smith is viselt. Az egyetlen szám Cotchery fejében most is a No. 1 - amit Newton is visel és ami a cél számára az új csapatában.

"Otthagytam Ben Roethlisberger-t. Ha elhagysz egy ilyen irányítót, jobb, ha gondoskodsz arról, hogy oda fogsz menni, ahol magas szinten játszhatsz," mondta Cotchery. "Nekünk itt van Cam Newton. 10 évet játszottam a bajnokságban, így remélhetőleg tudok segíteni neki, és tudjuk fokozni ugyanazt a kötődést, amit én mindig is kialakítottam az irányítókkal."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu