Connor Barth és Doug Martin készen áll a szezonra

Kórházakat elhagyni! Szablyát élesíts! E parancsot követi a Tampa Bay Buccaneers két kiváló játékosa, hiszen az április 22-én sorra kerülő mini tábor már velük együtt kezdődik el. Barth érzelmi világába sérülését követően - mint el is mondja - kissé befészkelték magukat a kételyek. Legalábbis egy rövid ideig.

“Azt hiszem egy csomó ember kételkedett bennem, ahogy kicsit én is magamban. De amikor kórházban voltam, már azt mondtam a szüleimnek, hogy rendben leszek.”

A jótékonysági kosárlabda mérkőzésen bekövetkezett sérülésének pillanatáról ezt mondja:

“Mindenki azt hitte csak megrándult a lábam, amikor földre kerültem. Soha nem tudhatod mi fog történni, de amit teszel, azt tedd keményen!”

Erejének visszanyeréséről:

“Úgy januárban kezdtem újra megtalálni magam. Éreztem, hogy az erőm visszatér. Nagyokat rúgok, készen állok a visszatérésre!”

Ily örömteli hírekről számol be kiváló futójátékosunk Doug Martin is:

“Nagyszerűen érzem magam. A héten már teljesen használhatom a karom. Csak azzal foglalkozom, hogy visszanyerjem az erőm. Túl sok ideje vagyok játék nélkül.”

Akkor hát csáklyákat elő! Legalábbis a gyakorló csáklyákat!

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com