Newton újra a pályán - a Training Camp első napja

A Fan Fest-tel megkezdődött a Panthers edzőtábora pénteken este a Bank of America Stadium-ban, és Cam Newton is visszatért az edzésekhez, mint teljes jogú résztvevő a holtszezonbeli boka műtétje után.

"Ez rendkívül szórakoztató, hogy itt lehettem az első edzésen." mondta Newton. "Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy még nem vagyok 100 százalékos. Kezeléseket kapok a nap elején és a nap végén. De az igazság az, hogy örülök, hogy itt lehetek."

Ami a játékát illeti, volt néhány homokszem a gépezetben - egy fumble, amikor DeAngelo Williams-nek akarta átadni a labdát és néhány elkésett dobás.

"Azért dolgozik, hogy a régi legyen, és ez volt az első alkalom, amikor tényleg volt esélye javítani a technikáján." mondta Ron Rivera. "Volt néhány szép dobása. Nagy feladat most a lábmunka fejlesztése, és egy nagy feladat, hogy a rugalmasságát visszakapja (a bokájában.) Nagyon okosnak kell lennünk ezzel, és azt hiszem, hamarosan a régi formáját fogja idézni. Ez mind része a rehabilitációnak."

A franchise irányító örvendetes visszatérésén kívül Rivera az elkapók teljesítményével is elégedett volt pénteken.

"Tetszett, amit láttam a bandától," mondta Rivera.

Arra a kérdésre, hogy kit emelne ki az első edzésről, Rivera Brenton Bersin-t említette, aki a nap játékát mutatta be. Derek Anderson hosszú passza szállt mélyen a pálya szélén, és Bersin átugrott a cornerback Carrington Byndomto-n, touchdown elkapást bemutatva.

"Ez csak egy egyenes útvonalú játék volt, és először nem hittem el, hogy eldobta. Az utolsó pillanatban eszméltem fel: "Ó, a picsába." mondta Bersin. "Ez egy nagy dobás volt, és szerencsére a defensive back nem igazán látta. Képes voltam megcsinálni a játékot. Nagyszerű, hogy most itt vagyunk, és elkezdjük az edzéseket újra. Élvezetes volt, hogy itt voltak a rajongók."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu