Mike Tolbert a sérüléséről

A hetedéves veterán Mike Tolbert 99 alapszakasz mérkőzésből 94 alkalommal játszott. Három meccset kihagyott egy váll sérülés miatt, még újoncként 2008-ban, ami a leghosszabb sorozat, amikor a fullback kimaradt egy szezon alatt.

De Tolbert hiányozni fog a következő nyolc Carolina-i mérkőzésről egy hajszálrepedés miatt a bal térdében. A Steelers ellen elszenvedett sérülés miatt a sérült tartalék/kijelölt visszatérés listára került. 

"Ez a legrosszabb sérülés, amit valaha is szenvedtem," mondta Tolbert. "Ez a legtöbb játék, amin valaha is hiányoztam egyszerre." 

Azt is elmondta, beismeri, hogy lehetne sokkal rosszabb. És hálás, amiért kapott egy esélyt, hogy visszatérjen a keretbe, amikor a Panthers a Minnesota Vikings-hez látogat a 13. héten. 

"Megtiszteltetésnek érzem, hogy nem a hosszú távú IR, hanem a rövid távú IR listára kerültem, úgy érzik, hasznos vagyok a csapatnak," mondta Tolbert. "Azt akarják, hogy visszatérjek a lehető leghamarabb." 

Tolbert elmondta, hogy a volt Panthers safety, Mike Mitchell, aki szerelte őt, amikor a sérülés történt, egy nappal a meccs után, felhívta őt és az állapotáról érdeklődött. 

"Ez egy futball play volt. Egyáltalán nem haragszom rá." mondta Tolbert. "Most a fő hangsúly az, hogy egészséges legyek." 

Tolbert szerint a fájdalom csökkent, és alig várja, hogy elkezdhesse a rehabilitációt. 

Ahogy várja ezeket hosszú nyolc héten át, nem kétséges, továbbra is Tolbert hangját lehet majd hallani az öltözőben. 

"Abszolút. Ez az én személyiségem." mondta Tolbert. "Az a srác vagyok, aki szeret beszélni, és rávilágítani dolgokra az öltözőben. Továbbá nagyon szenvedélyesen csinálom, amit csinálok. Hangot adok a véleményemnek, itt leszek a pálya szélén, beszélni fogok a csapattársaimmal. Meg fogom nézni a videókat, és el fogom mondani, amit láttam."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu