Alexander felkészül egy nagy szezonra

A rookie hiba a pályán kívül oda vezetett, hogy a defensive end Frank Alexander majdnem elveszítette az NFL álmát.

De Alexander kapott egy másik lehetőséget, és a célja, hogy visszanyerje a formáját, amit felvillantott, mint újonc, és kulcsembere legyen a Carolina védelmének.

"Hálás vagyok, hogy újra itt focizhatok." mondta Alexander, aki a kezdő pozícióért verseng Charles Johnson ellenkező oldalán."Kaptam egy második esélyt, hogy azt csináljam, amit szeretek csinálni, és nagyszerű, hogy kijöhetek ide és csinálhatom az ismétléseket, valamint újra a csapattársakkal lehetek. Amikor ilyen helyzetbe hozod magad, muszáj, hogy visszaszerezd a bizalmat."

Alexander ebben a helyzetben találja magát, miután felfüggesztették az első négy meccsre a 2014-es szezonban az NFL tiltott szerek fogyasztására vonatkozó szabályainak megsértése miatt. Két nappal azután, hogy letelt a büntetése, újra felfüggesztették 10 mérkőzésre, amikor egy újabb teszten is megbukott 2014 júniusában. Végül egy meccsen játszott a Panthers csapatában.

"A mélypont az volt, amikor a szezon elkezdődött." mondta Alexander. "Ott lehettem a táborban, így nem igazán volt hatással rám, amíg el nem kezdtük a felkészülést a Tampa ellen és nem tudtam menni. Ültem a házban, néztem a meccset és örültem nekik, de belül fájt, mert nem tudtam ott lenni. És ez nem egy sérülés miatt volt, hanem azért, mert ilyen döntést hoztam."

Alexander sok időt töltött ezalatt Louisiana-ban, ahonnan származik, felkészült a következő szezonra, ugyanakkor több időt tölthetett a két lányával, akik segítettek neki mindenben.

Eddig a táborban Alexander sok esélyt kapott, hogy megmutassa, mire képes, és alig várja, hogy ugyanezt megtehesse az alapszakaszban. A 2012-es negyedik körös választás az Oklahoma-ról újoncként produkálta a legjobb szezonját, amikor játszott mind a 16 meccsen, és a harmadik legjobb volt a csapatban 18 QB siettetéssel, annak ellenére, hogy elsősorban tartalék szerepet kapott.

"Azt hiszem, tudok olyan jó lenni, mint szeretnék." mondta Alexander. "A legfontosabb dolog az, hogy higgy magadban. Már játszom ezt a játékot kiskorom óta, most pedig arról szól minden, hogy menj ki és érd el a célokat, amiket már felállítottál magadnak. Az egyik célom több, mint 10 sack-et és két yardveszteséges tackle-t szerezni egy meccsen. Jobb pass rusher akarok lenni az 1-1-es szituációkban, és jobb akarok lenni a tight end-ek ellen. És a csapattal meg akarom nyerni a divíziót és lehetőleg el akarok jutni a Super Bowl-ig."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: sportspyder.com