Benjamin kezd önmaga lenni

Rövid időn belül Kelvin Benjamin lett a "falkavezér" Panthers wide receiver egységében, a srác, akit a csapattársak, valamint az ellenfél először meglát.

De ahogy Benjamin továbbra is egyre jobb, ugyanakkor segít elkapó társainak is, az ellenfél védelmének nem lesz könnyű megtalálni a kulcsot ellene.

Ez egy nagyszerű recept a sikerhez Benjamin - aki egy 1000 yardos újonc szezonnal kezdett -, és a Carolina offense számára.

"Ahogy a szezon telt, érezni lehetett, hogy rám álltak, rajtam védekeztek." mondta Benjamin. "Ebben az évben Ted (Ginn Jr.) és Philly (Brown) - mindketten nagyon gyorsak - és az okos J-Co (Jerricho Cotchery) mellett igazán nehéz lesz a védelmeknek megcsinálni ezt."

Cotchery, aki a 12. NFL szezonját kezdi, nemrég hívta Benjamin-t a "falkavezér"-nek, amire még nem volt teljesen kész újoncként. Benjamin elismerte, hogy erősen a fizikumára támaszkodott, miközben felvette a tempót tavaly, de még így is sikerült az elsőszámú elkapóvá válnia. Most nyilvánvaló a javulás mind a játékában, mind a körülötte lévő játékosokban.

"Tudtam, hogy egy vezér leszek, de Ricky (Proehl) Mester, és mindenki más adott nekem időt, hogy fejlődjek. Tudták, hogy egy fiatal srác vagyok, és körülvettek engem idősebb srácokkal, hogy tanítsanak." mondta Benjamin. "Csak próbáltam felvenni a tempót és a srácok táplálkoztak az energiából. Vannak srácok, akik felnéznek rám most."

Benjamin megszokta, hogy az emberek felnéznek rá a szó szoros értelmében, de volt, hogy némi kiigazítás kellett tenni, hogy vezető legyen. Ez most már teljesen természetes, mert szereti a játékot, és a lehető legjobb játékos akar lenni.

Ez egy olyan vezetői stílust, amely megfelel Benjamin számára.

"Csak folytatjuk a munkát, folyamatosan javulunk." mondta Benjamin. "Dühös vagyok a kis dolgok miatt, amit elrontok. Tudom, hogy mikor lehettem volna jobb valamiben. Magas színvonalat szabtam meg magamnak. Megyek J-Co-hoz, megyek a Mesterhez, és megkérdezem őket, hogyan tudnám jobban csinálni. Kapom a visszajelzést. Meg kell tudnod a hibáidat, hogy képes legyél kijavítani őket."

Benjamin több hibalehetőséggel találkozhat ebben a szezonban - nem mintha azon az úton akarna járni. Ő és Brown már egy értékes év után vannak; Ginn visszatérésével és fantasztikus sebességével sokkal nagyobb nyomást fog gyakorolni a védelmekre; és az újonc Devin Funchess "egy fontos darab lesz számunkra ebben az évben" Benjamin szerint.

Jobb egészségi állapotnak örvend az irányító Cam Newton, és a jövő - ebben a szezonban és ezután - fényesnek tűnik Benjamin és tsai számára.

"Őrület teljesen Ricky keze alatt lenni, mennyi ideig játszotta a játékot, és mindent megtanít nekem." mondta Benjamin. "Olyan vagyok, mint egy szivacs, csak szívass fel velem mindent. Hajlandó vagyok tanulni és szeretnék jobb lenni. Minden jól alakul. Helyes az irány. Csak következetesnek kell maradni."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: twitter.com