Edzésbe állt a tavalyi 1/1-es választott

A Houston Texans levette a PUP listáról Jadeveon Clowney-t és a linebacker edzésbe állt a tegnapi edzésnapon. A játékos a kiválasztása óta sérüléssel bajlódott amire szinte az egész újonc szezonja ráment. A tavalyi Draft 1/1-es választottja újonc szezonjában csak 4 mérkőzésen tudott pályára lépni és mindössze 7 tacklet szerzett.

"Nagyon jónak éreztem. Egyszerűen boldog vagyok, hogy visszatérhettem a csapattársaimhoz. Nagyon izgatott voltam emiatt. Nagyszerű lesz ha vissza fogok térni a pályára és újra támadni tudom majd az irányítókat. Belefáradtam, hogy a bábukat ütöm amelyek nem tudnak visszaütni." - nyilatkozta Clowney az edzés után.

Bill O'Brien vezetőedző a múlt heti San Francisco 49ers elleni 23-10-as győzelemmel végződő mérkőzés után a következőképpen nyilatkozott: "Nem teljes edzés lesz de újra kint lesz az edzőpályán."

O'Brien korábbi nyilatkozataiból kiderült, hogy a csapat nem akarja siettetni Clowney visszatérését. A linebacker számára nem akartak határidőket meghatározni hanem megfelelő időt kívántak biztosítani a felépüléséhez. Jelenleg annyi biztos, hogy Clowney lekerült a PUP listáról és részt vett a tegnapi edzésen így a jelek szerint pályára tud majd lépni az első alapszakasz mérkőzésen.

(nfl.com, Fotó: twitter.com)