Teljesen jól érzi magát a leukémiából felépült elkapó

A Houston Texans wide receivere, John Metchie III tavaly kihagyta az egész újonc szezonját, miközben leukémiával és az utolsó egyetemi meccsén elszenvedett keresztszalag-szakadással küzdött.

A 2023-as szezon felé haladva a korábbi második körös játékos elmondta, hogy teljesen egészségesnek érzi magát.

"Igen, igazából 110 százalékosnak érzem magam" - mondta Metchie csütörtökön. "... Jobban érzem magam most, mint valaha az egyetemen, és jobban érzem magam, mint a diagnózis előtt, szóval 110 százalék, az biztos".

A "tiszta" volt a kulcsszó Metchie világában az elmúlt évben. Megszabadult a térdszalag-sérüléstől és a combizomproblémától amivel a szezon elején küzdött. A rákbetegséggel folytatott küzdelme után már részt vehet az edzőtáborban.

"Csak hála" - mondta Mechie csütörtökön, amikor arról kérdezték, hogy mit érzett, amikor engedélyezték, hogy részt vegyen az edzésen. "Igazán hálás voltam, hogy egyszerűen csak kijöhettem ide, és újra elkezdhettem játszani a játékot, amit szeretek, gondtalanul".

Nagyon nehéz időszakon van túl az elkapó mert az egyetem végén jött a keresztszalag szakadás, aztán a rákdiagnózis, aztán a combhajlító probléma.

"Ez az egész év biztosan eseménydús volt" - mondta Metchie, alábecsülve a tapasztalatait. "Voltak hullámvölgyei, de nagyszerű érzés újra a pályán lenni. Hosszú út állt mögötte, de határozottan áldásnak érzem, és ez olyasmi, amiért hálás vagyok.

Fotó: twitter.com