Kuechly kemény munkája kifizetődött

Luke Kuechly megérdemelte ezt a pillanatot. Kiélvezte az öt éves szerződés hosszabbítás aláírásának minden pillanatát csütörtökön, amely a Carolina csapatához köti 2021-ig.

És a sztár linebacker kiérdemelte a jogot, hogy megálljon és úszkáljon a figyelemre méltó teljesítmény által szerzett dicsőségben.

De ez nem az ő stílusa. Soha nem is volt. Soha nem is lesz.

"Ez fantasztikus. Szeretném megköszönni Mr. Richardson-nak, aki lehetővé teszi számomra, hogy a tagja legyek a csapatnak. Nagyra értékelem mindazt, amit értem tett. Élveztem az itt töltött időt, és örülök, hogy ez folytatódni fog." mondta Kuechly. "De most, hogy ez megtörtént, a játékra tudunk összpontosítani. Ez az, ami miatt a leginkább izgatott vagyok."

Kuechly alig várja, hogy a hangsúly a 2015 szezonra kerüljön. De egy különleges játékos, és ez egy különleges pillanat a franchise számára.

A 24 éves Kuechly volt már Defensive Player of the Year, kétszeres first-team All-Pro választás, kétszeres Pro Bowler. Kétszer vezette az NFL-t a szerzett tackle számát tekintve három szezon alatt.

"Nagyon keményen dolgoztak, hogy idáig eljussak." mondta Kuechly.

Nincs még egy linebacker, aki jobban végezné a munkáját, mint Kuechly.

Ezt a csapattársai is tudják. Az edzők is tudják. Az ellenfelek is tudják.

"Amikor először voltam itt, csak lehajtottam a fejem, és olyan keményen dolgoztam, ahogy csak tudtam, és most, eljutni erre a pontra már nagyon klassz." mondta Kuechly. "Próbálok dolgozni, amennyire csak lehetséges, és jó, hogy az emberek észreveszik ezt."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: charlotteareanews.com