Kurt Coleman hosszabbított

A Panthers és a safety Kurt Coleman egy három éves szerződéshosszabbítást írt alá, röviddel azután, hogy a játékos jelentkezett az edzőtáborban, a Wofford College-en szerda reggel. Coleman szerződése a 2019-es szezon végéig szól.

"Ez egy nagy áldás," mondta Coleman, "amikor valaki átmegy azokon a szituációkon, amiket szeretne, ami a legjobb a családjának és ami a legjobb a csapatnak, és nagyon izgatott vagyok. Szerencsés vagyok, hogy a része lehetek ennek a csapatnak még három évig. Az edzőtábor egy új szezon kezdete, és nekem most ez az utam, amire fókuszálok."

Szabadügynökként érkezett az elmúlt holtszezonban, Coleman megszerezte a kezdő posztot, és egy látványos 2015-ös szezont produkált. Vezette a csapatot a karriercsúcsot jelentő hét interception-nel, amit az alapszakaszban szerzett, majd ehhez még két interceptiont szerzett a rájátszásban.

"A játék a lehetőségekről és azok megragadásáról szól." magyarázta Coleman. "Képes voltam rá, de nem tudtam megcsinálni egyedül. A csapattársaim javítottak a játékomon, az edzők felkészítettek minket, és végül, amikor jó pozícióban voltam, megcsináltam a játékot. Az egész az önmagamba vetett hittel kezdődött. Tudtam, hogy ha lehetőséget kapok, szeretném azt sikeresen végrehajtani."

Coleman a harmadik helyen végzett a csapatban 103 tackle-el, csak a linebacker Luke Kuechly és Thomas Davis volt nála jobb ebben a kategóriában. Coleman gyorsan egyértelmű vezérévé vált a fiatal, modern külsejű Carolina secondary-nek. A másik három kezdő defensive back a 2015-ös szezonból - a cornerbackek Josh Norman és Charles Tillman, valamint a safety Roman Harper - már nem tagja a csapatnak.

"A posztok nyitottak, és mindannyiunknak ki kell érdemelni azt." mondta Coleman. "Meg fogjuk találni a legjobb játékosokat, fejleszteni fogjuk a kémiát. Egyként működni - ez volt a hozzáállásunk az elmúlt évben is."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: nflspinzone.com