Devin Funchess sérülten is jól teljesített

Devin Funchess nem igazán számított arra, hogy az első negyed nagy részét a San Diego ellen azzal tölti, hogy életében először varrni kell.

De ez volt a helyzet, miután az elkapó kapott egy alacsony találatot a Chargers safety Jahleel Addae szerelte és az esésnél az arcára esett.

"Azt gondoltam, eléggé elszakadtam tőle, de elkapta a térdem." emlékezett vissza Funchess. "Beütöttem az arcom és elharaptam az ajkam. Azt hittem, leharaptam egy kicsit a nyelvemből. Örültem, hogy csak az ajkamat haraptam el. Minden rendben volt. Próbáltam visszatérni a pályára."

Funchess összevarrták és az első negyed utolsó perceiben vissza is tért, bár a trénerek folyamatosan kezelték az ajkát az egész meccsen.

Amikor az offense elkezdte a drive-ot a második negyed elején, épp Funchess volt az, aki nagy hatással volt a játékra.

2nd&10-nél az irányító Cam Newton egy 27 yardos passzal találta meg, így a dolgok beindultak.
Pillanatokkal később, 3rd&goal-nál Funchess némileg levált a cornerback Trevor Williams mellől és Newton egy 6 yardos touchdown passzal találta meg.

Amikor megkérdezték, hogy a sérülés adott e neki további motivációt, Funchess elvetette az ötletet.

"Ettől függetlenül csináltam a játékokat. Nem kell fájdalom, hogy megcsinálj egy játékot." mondta.

Ahogy Newton mondaná a meccs után, Funchess egyszerűen tette a dolgát. De a napi munka egy kicsit keményebb volt, mint máskor. Funchess-nek volt bizonyítani valója.

"Ez jó volt neki arra, hogy visszajöjjön és megmutassa a szívósságát." mondta Newton. "Már kiérdemelte a tiszteletemet és amit csinált, csak még jobban növelte ezt."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: zimbio.com