Johnson és Byrd maga mögött hagyta a sérülést

Az irányító Cam Newton vállműtétjének bejelentése márciusban vezető hír volt, de nem ez volt az egyetlen műtét, amely tavasszal a Panthers-t érintette.

A defensive end Charles Johnson és az elkapó Damiere Byrd szintén kés alá feküdt és mindketten részt vettek az OTA első hetén.Johnson, aki a 11. évét kezdi, hátfájdalmakra panaszkodott az erőnléti személyzetnek és végül meg kellett műteni.

"Ijesztő volt. Olyasmi, amire nem számítottam." mondta Johnson. "Soha nem volt ilyen hátproblémám. De a műtét után (a fájdalom) azonnal elmúlt. Amint elkezdtem a rehabilitációt, az bizalmat adott nekem. Beszéltem egy csomó emberrel a létesítményben, akinek volt már ilyen műtétje - ez elég gyakori - így jobban éreztem magam."Johnson egyéni gyakorlatokon vett részt a múlt héten és a terheltsége fokozatosan emelkedik.

Ellentétben Johnson-nal, aki egy tapasztalt veterán, Byrd egy fiatal játékos, aki foggal-körömmel harcol a lehetőségért.

Miután a Carolina gyakorló csapatában töltötte rookie és másodéves szezonját, Byrd a 2016-os szezon utolsó meccsén bekerült az aktív keretbe és bemutatkozott az NFL-ben.

A műtét a bal térdben egy szakadt oldalsó meniszkusz miatt nem volt éppen ideális módja annak, hogy elkezdje az offseason-t, de Byrd az OTA alatt teljes körű munkát végzett.

"Nagyon jól érzem magam. Az OTA előtt nem tudtam, hogyan reagálok arra, hogy versenyeznem kell más emberek ellen, de nagyon jól éreztem magam. Úgy érzem, nagyon jól haladok." mondta Byrd. "Szerencsére ez egy olyan időintervallum során történt, ahol nem hagytam ki semmit."

Byrd tudja, hogy sok munkát kell még elvégeznie, hogy kiérdemeljen egy helyet a keretben, különösen azután, hogy a Panthers az első két körben a running back Christian McCaffrey-t és az elkapó Curtis Samuel-t, a két gyors playmaker-t választotta, akik hatékonyak lehetnek a kick és a punt visszahordások során is.

"A csapat minden évben olyan embereket fog hozni, akik képesek játszani, olyan embereket, akik javíthatják a csapatunkat." mondta Byrd. "Még mindig az egyike vagyok azoknak a srácoknak, akik még mindig próbálnak bizonyítani, még mindig próbálok következetesen játszani. Nagy verseny lesz és bármi megtörténhet, egészen az edzőtábor végéig. Ez határozottan éhessé tesz. Ha bízol önmagadban és látod, hogy más embereket hoznak, akkor keményebben akarsz dolgozni, szeretnéd megmutatni nekik, hogy értékes vagy."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu