Greg Olsen edzett, hamarosan játszhat

Olsen nem vesz fel szerelést, amikor a Panthers a vasárnapi találkozón a Giants csapatát fogadja, de a tight end szerint "nem kérdéses", hogy a következő héten már beöltözhet, amikor a Panthers Washingtonba utazik.

Olsen korlátozott edzésmunkát végzett csütörtökön, az első hivatalos edzésén, mióta a jobb lábában megint eltört az a csont, ami miatt kilenc meccset ki kellett hagynia 2017-ben. Ha a következő héten tud játszani, akkor csak három mérkőzést hagy ki.

"Nyilvánvalóan ez egy nagy lépés volt ma, hogy ott voltam kint és egy kicsit tudtam edzeni." mondta Olsen. "A Cowboys elleni meccs után azon gondolkodtam, hogy újra végig kell csinálnom azt, amin tavaly átmentem, ezzel szemben az, hogy hol tartunk most, három héttel és pár nappal később, ez akkor nem tűnt lehetségesnek. De itt vagyunk és ezt egy győzelemnek fogom fel."

Furcsa módon Olsen a tavalyi sérülésének köszönheti, hogy ebben az évben sokkal gyorsabban tér vissza. A 2. heti sérülését, amely véget vetett a 160 meccses sorozatának, műtét követte és Olsen a sérült tartalék listára került. A csavar csontba való beillesztése nyilvánvalóan segített a tavalyi szezonban és most is, amikor ugyanazt a csontját törte el az idei szezonnyitó során, amely így nem igényelt újabb műtétet.

"A csont nem tört el egészen, mert még ott van a csavar." mondta Olsen. "Gondoltunk arra, hogy elég jól jöhet még és így is lett. Mindent megtettünk, amit el tudtok képzelni, hogy megpróbáljuk felgyorsítani ezt a dolgot, amennyire csak lehet."

Amikor Olsen visszatér, tökéletes formában akar lenni. Úgy gondolta, hogy készen állt a visszatérésre, amikor az előző szezonban a 12. héten pályára lépett, de csak az első félidőben játszott, majd a következő hetet kihagyta, mielőtt a 14. héten visszatért és egyre erősebb lett.

Ezúttal, amikor eljön az idő, Olsen reménykedik abban, hogy képes lesz elkerülni az ilyen visszaesést.

"Biztos vagyok benne, hogy amikor először visszatérek és játszok egy meccsen, akkor jobb leszek, mint amikor az elmúlt évben az első pár meccsen voltam a visszatéréskor." mondta Olsen. "Az alapszakasz vége és a rájátszás közeledtével azt hittem, nagyon jól vagyok, de az első pár meccsen nem volt meg a rám jellemző mozgás és nem tudtam elszakadni. Úgy érzem, most jobb lesz, mint legutóbb, de ezt nem tudni, amíg nem játszok. Tényleg azon a ponton vagyok, hogy arra gondolok: "Mi lesz még?" Nyilvánvalóan nem akarok kimenni és meggondolatlan lenni, de lesz, ami lesz. Ha nem fáj, ha tudok mozogni és segíteni az offense-nek, úgy érzem, az a feladatom, hogy ott kint legyek és játsszak. És ha egyszer játszom, akkor túl kell lépni rajta."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu