A Falcons-Ravens mérkőzésről

A Falcons offense egészen vasárnapig 400 yardot átlagolt az előző 11 mérkőzésén. Tegnap 130 totál yardot tudtak a D-nk ellen összehozni.

A Ravens az egyedüli csapat a ligában, amely összesen kevesebb mint 200 pontot engedett az ellenfeleinek idén (szám szerint 198-at).

A Ravens az elmúlt 18 játéknegyed mindegyékben szerzett pontot, ami sorozat a franchise történelmében még nem fordult eddig elő.

A meccslabdák egyikét Jimmy Smith kapta az öltözőben. A cornerek igazán kiemelkedő teljesítményt nyújtottak tegnap, Smith önbizalma pedig már visszatért a Saints elleni vereség óta.

ravens_posztkep.jpg

Terrell “Hacksaw ’T-Sizzle’ Smithers” Suggs a kérdésre, hogy szerinte Joe vagy Lamar a jobb QB, az alábbi választ adta: Nem az én dolgom, hogy ezt eldöntsem. Lamar jó munkát végez az offense-szel, de régóta vagyok már a ligában, sok mindent láttam. Nagy rajongója vagyok a csapattársaimnak, különösen a Super Bowl MVP-knek”.

A Ravens D-Line edzőjét, Joe Cullent felkérték a Massachusetts Egyetem (UMass) focicsapatába vezető edzőnek. Cullen, aki maga is az egyetemi csapat tagja volt egykoriban, szombaton járt a döntéshozóknál, és jelenleg legesélyesebb a posztra.

Az SNF keretében lezajlott Chargers–Steelers összecsapásból hatalmas hajrával a Los Angeles-iek jöttek ki győztesen, így a Vasudvard már csak fél mérkőzéssel vezeti előttünk a csoportot (7-5 vs 7-4-1).

Forrás:

Baltimore Ravens Hungary

facebook.com/ravens.hungary