Taylor Heinicke: Ezért dolgoztam

Taylor Heinicke nem volt kezdő az Old Dominion-ban játszott időszaka óta. Már régóta nem nyilatkozott sajtótájékoztatón. Egészen csütörtökig.

"Mindig is erről álmodtam. Hosszú utat tettem meg." mondta Heinicke, aki az első kezdőként játszott NFL meccsére készül a sérült Cam Newton helyett. "Ezért dolgoztam."

Minden gyorsan történik ebben a bajnokságban.

Egyik nap még nincs munkád, csak abban reménykedsz, hogy megcsörren a telefon, ilyen helyzetben volt Heinicke is tavaly, miután elküldték a Patriots gyakorló csapatából.

"Az elmúlt évben egy-másfél hónapig otthon üldögéltem, munka nélkül." mondta Heinicke. "Nem tudod, hogy kapsz egy új esélyt vagy nem. Kemény."

És akkor jön egy másik nap, amikor a telefonod szinte felrobban, amikor barátok és családtagok hívnak, mielőtt pályára futsz az NFL-ben, mint kezdő irányító.

"Eddig nem volt szükségem jegyre, most már nem is tudom, hánynál járok." mondta Heinicke.

Hogyan bírják az idegei, ahogy a kickoff közeledik?

"Most mondhatnám azt, hogy nem leszek ideges, meg ilyenek." mondta Heinicke. "De ha egyszer kifutsz az alagútból és tudod, hogy kezdeni fogsz, minden megváltozhat."

Egyet biztosan elmondhatunk: Heinicke készen áll.

Kedden este mondták el neki, hogy kezdeni fog, ezért egész héten arra tudott készülni, hogy elbírja a vállára nehezedő terhet.

Miután Newton az elmúlt hetekben korlátozott munkát végzett az edzéseken, Heinicke sokat tudott gyakorolni a többiekkel, akikkel az Atlanta elleni meccsen megosztja majd a huddle-t.

"Úgy érzem, sokkal többet nyertem azokban a hetekben." mondta Heinicke. "Azt hiszem, sok srác megbízik bennem."

A bizalom nagy része abból származik, hogy Heinicke ismeri a  támadó koordinátor Norv Turner rendszerét - azt a rendszert, amelyben két éven keresztül a Vikings csapatánál együtt dolgozott Turner-rel.

"Én tanítottam a srácokat, amikor először idejöttem és azt sem tudták, hogy ki vagyok." mondta Heinicke. "Ez egy kicsit nehéz playbook, ha először tanulod, de ha egyszer megérted, elég könnyű. Három éve benne vagyok, ismerem, mint a tenyeremet."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu