Desmond Ridder csak a kezdő posztra gondol amióta kinevezték

Az Atlanta Falcons stábja a tavalyi szezon meghozta a döntést, hogy Desmond Ridder lesz a csapat tartlékirányítója. Ennek megfelelően elküldték Marcus Mariota-t de a szakértők teljesen még nem biztosak benne, hogy valóban Ridder fog a center mögött állni az első játékhéten.

Ridder az egyik legutóbbi nyilatkozatában elmodnta, hogy Ő kezdőként tekint saját magára attól a pillanattól amióta először közölték vele, hogy a csapat kezdőirányítója.

"A 14. héten, akármikor is volt ez, a szünet után, akkor mondták nekem" - mondta Ridder, az Atlanta Journal-nak adott interjújában. "Onnantól kezdve csak a holtszezonra gondoltam és én magam is úgy vettem, mintha kezdő lennék. . . . Ez volt a gondolkodásmódom, amint először pályára léptem New Orleansban, hogy nyilvánvalóan megragadjam a lehetőséget és folytassam a pályán."

A Falcons vezetősége az offseasonban szerződtette Taylor Heinicke-t de jelen állás szerint második számú irányítóval számolnak vele. Persze a sorrendet még felboríthatja egy irányító kiválasztása a jövő heti Drafton de ez nemsokára kiderül.

Fotó: falconswire.usatoday.com