Davante Adams elégedetlen a jelenlegi helyzetével

A Las Vegas Raiders zsinórban két győzelmet aratott (Packers és Patriots ellen) de mindkét győzelemmel csökkent Davante Adams szerepe a támadójátékban. Az elkapó pedig teljesen érthető módon igen rosszul viseli a mellőzöttséget.

Miután a Pittsburgh Steelers ellen a harmadik játékhéten 20 alkalommal is célba vették Adams-t a rá következő mérkőzéseken drasztikusan lecsökkent a szerepe. 13, 4 és 5 alkalommal vették csak célba az előző 3 mérkőzésen. Az utolsó két mérkőzésen csak 6 elkapása volt 74 elkapott yardért.

 És bár a támadói sokszínűség jót tett a Raidersnek, Adams nem igazán elégedett a jelenlegi szerepével.

"Ember vagyok és rendkívül magas elvárásaim vannak magammal szemben ebben a támadósorban" - mondta Adams szerdán az ESPN-en. "Biztos vagyok benne, hogy az emberek azt gondolják: "Megnyerték a meccset, miért van ez a probléma?" Úgy értem, érthető, hogy miért van ez a probléma. Mindenkinek tudnia kell, hogy ki vagyok, tudnia kell, hogy miről szólok ezen a ponton... amikor egy olyan játékos vagy, mint én, mentálisan, az én mércém nem a győzelmek és a vereségek - ez a nagyság. Tehát amikor kimegyek, elvárom, hogy képes legyek arra, hogy hatással legyek a játékra. Ez a célom, hogy itt legyek. Nem azért vagyok itt, hogy csak lógjak; azért jöttem ide, hogy nyerjek, és hogy ezt a helyes módon tegyem."

Fotó: twitter.com

img_0195.jpeg