A.J. Klein kezdő maradhat jövőre is

Amikor egy láb sérülés miatt Chase Blackburn a szezon felénél kiszorult a kezdőcsapatból, az újonc AJ Klein zökkenőmentesen vette át a helyét. A következő szezonban Klein reméli, hogy kezdő maradhat függetlenül Blackburn állapotától.

"Nagyon izgatott vagyok a jövő év miatt, hogy mi lesz a felállás," mondta Klein. "Csak tovább dolgozom, és ha itt az ideje, itt az ideje. És ha nem, akkor nem. De dolgozni fogok, hogy kezdő lehessek, és ez minden, amit tehetek."

Klein, aki már játszott néhányszor a gyenge oldalon végzősként az Iowa State-en, és az első NFL edzését ezen a poszton csak 10 nappal a 49ers mérkőzés előtt tartotta, válaszolt a kihívásra. Egy harmadik down-os futás megállítás, karrierjének első sack-je, és hat tackle a mérkőzésen - a második legtöbb a csapatban Luke Kuechly mögött - a Panthers drámai 10-9-es győzelme alkalmával.

És amikor Blackburn kimaradt a következő három mérkőzésen, Klein továbbra is fantasztikusan játszott.

"Bármikor lehetsz az NFL-ben kezdő, ez nagyszerű. És összejött a győzelem azon a napon, és ettől még jobb," mondta Klein. "És talán a legjobb az egészben az, hogy én tovább tanultam, és építkeztem a következő három mérkőzésből."

"Mi voltunk az egyik legjobb védelem a bajnokságban. Nem az 1. számú, mint amit reméltünk, de közel voltunk. Ez volt a cél, hogy közel kerüljünk a legjobbakhoz."

A következő szezonban Klein célja, hogy feljebb lépjenek a 2. helyről.

"Az újonc évemben jól ment. Tettem a dolgom a speciális egységben. Megvolt a helyem. És akkor, amikor jött a lehetőség számomra, hogy játszhattam a védelemben, azt hiszem, éltem vele," mondta Klein. "Megmutattam a vezetőknek és az összes edzőnek, hogy itt is tudok játszani. Ezek egyértelműen pozitív visszajelzések a számomra, amikre építhetek a következő évben.''

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Kép: carolinahuddle.com