A Panthers Kelvin Benjamin-t választotta az első körben

A Carolina csipetnyi habozás nélkül választotta ki a Florida State wide receiver-ét, Kelvin Benjamin-t a 28. helyen, aki olyan impozáns elkapó adottságokkal rendelkezik, amit nem lehet tanítani. Benjamin az elmúlt szezonban 15 TD-t szerzett, és ő lett az első 1000 yardos elkapó a 2002-es Anquan Boldin óta. Amikor a Panthers elhozta Benjamin-t egy draft látogatásra, Ron Rivera felismerte, ami nyilvánvaló volt a videókon.

"Nem tudsz létrehozni ilyen tulajdonságokat. Ezt edzéssel nem lehet. Megvizsgáltuk minden videót erről a srácról, minden labdát elkapott, amit dobtak neki. Úgy éreztük, nagyon erősen, hogy ő egy első körös tehetség." mondta Dave Gettleman. 

"Megkérdeztem tőle, ha oda dobjuk, el fogja e kapni. Azt mondta:" Igen. Én nem hagyom az irányítót cserben. Dobd oda nekem, és én elkapom." mondta Rivera. "Szeretem, hogy van önbizalma."

Benjamin irányítója a szintén magabiztos Cam Newton lesz, aki az Auburn csapatát bajnoki címig vezette a 2010-es szezonban, mielőtt a Panthers az 1. helyen draftolta.

"Mindig is arról álmodtam, hogy Cam-el játszhassak" mondta Benjamin. "Még soha nem találkoztam vele személyesen, de szeret nyerni, szeret versenyezni. Ez minden, amit kérhetsz egy játékostól."

A Panthers, miután az első négy elkapóját elvesztette a tavalyi szezon után, célbavette ezt a pozíciót a drafton, amely folytatódik pénteken a második és a harmadik fordulóval. Amikor Benjamin még a táblán volt, a Carolina gyorsan lecsapott rá - de nem csak azért, mert elkapót kerestek a veterán Jerricho Cotchery, Jason Avant és Tiquan Underwood mellé.

"Ő volt a legértékesebb srác a táblán. Mint a múlt évben, az érték találkozott az igényünkkel." mondta Gettleman.

Benjamin készségesen elismerte, hogy "van egy csomó hibám, sokat kell tanulni."

Benjamin a Panthers harmadik egymást követő első körös választása, aki nem volt ott a New York-i draft-on. Ugyanúgy, mint a linebacker Luke Kuechly 2012-ben és defensive tackle Star Lotulelei 2013-ban, Benjamin is a családjával nézte a draft-ot otthonában (Poinciana, Florida).

"Egy szerény srác vagyok. Nem vagyok a vörös szőnyegen mászkálós fajta," Benjamin mondta. "Csak azt akartam, hogy az egész családom megtapasztalja ezt. Láttam pillangókat. Ideges voltam, de ugyanakkor nagyon szórakoztató volt."

A szórakozás, a Panthers szerint, még csak a kezdet.

"Van egy nagy lehetősége," mondta Gettleman. "Van egy igazi lehetősége, hogy No. 1 (wide receiver) legyen. Ő egy red zone fenyegetés. Szerencsések vagyunk. Jerricho és Jason lesz, akik a szárnyaik alá vehetik, és segíthetik."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Kép: sun-sentinel.com