Buccaneers guard depth chart

Ha Bucs szurkolók mostanság egymás között beszélgetnek, nehéz elmenni szó nélkül a guard pozíciót érintő Lovie Smith féle változtatások mellett. Vannak néhányan, akik kifejezetten szimpatizálnak döntéseivel, mások viszont szinte vészharangokat kongatnak a poszt kapcsán. De kinek van igaza?

Ha megnézzük a guard pozíció tavalyi és az idei depth chart-ját, láthatjuk a komoly változásokat.

Tavaly ugyebár így nézett ki:

1. Carl Nicks (más kérdés, hogy a pályán nem igazán láthattuk)

2. Davin Joseph

3. Jamon Meredith

4. Ted Larsen

5. Desmond Wynn

Az idei pedig így fog:

1. Carl Nicks

2. Jamon Meredith

3. Patrick Omameh

4. Kadeem Edwards

5. Oniel Cousins

Az első helyen tehát nem történt változás hacsak az nem, hogy most már végre játszani is fog a nagy öreg. Mert a legújabb híresztelések újra arról szólnak, hogy a szezonkezdetre készen áll majd. Ki tudja ezt már követni?

Jamon Meredith előrelépett viszont és én jó játékosnak is tartom őt, de stabil kezdőnek nehezen illesztem be a gondolataimba. Ő egy kiváló kiegészítő ember szerintem, aki abszolút alkalmas a poszt elmélyítésére, esetleg néha-néha komolyabb feladatokkal is meg lehet őt kínálni, de hogy stabilan egy szezonon keresztül kezdjen! Az szerintem sok neki. Nagyon fog hiányozni Davin Joseph, akiért újból szeretnék itt a publikum előtt kiállni, mert ő szerintem igenis egy kiváló játékos a maga posztján. Persze! Sokat volt sérült vagy éppen lábadozott, de a tudását abszolút nem lehet megkérdőjelezni. Amit tavaly november hónapban művelt, az szerintem zseniális volt. Aztán persze a többit jobb elfelejteni, de ez McCoy és David kivételével lényegében mindenkire igaz volt. Találkozni fogunk még vele, csak akkor már a Kosok mezét viseli majd.

Patrick Omameh. Őt még nehezebben képzelem el itt a 3. helyen. Szinte semmi tapasztalattal, nehéz lesz átvenni az első számú beugró szerepét. Hogy őszinte legyek nekem Edwards és Cousins is előbb jutna ide eszembe.

Ha már szót ejtettünk frissen draftolt játékosunkról is, ő szerintem pont ez a kategória. Egy csapat első számú beugró embere, aki kisegít és ezzel hozza is, amit tud. A keret elmélyítésére jó lesz, de így, hogy még a kezdőket is fejvakarások közepette vizionálja az ember, nehéz tiszta szívvel örülni az ő jelenlétének. Meg szeretném jegyezni, hogy ahol őt draftoltuk még választhattuk volna a Cyril Richardson, David Yankey kettős bármelyikét. Hogy miért említem őket? Egyszerűen, mert szerintem jelen pillanatban mindketten NFL készebb játékosok, mint Edwards. Cyril ráadásul méretéhez képest nem is lassú, szóval még a Smith féle alap elvárásoknak is megfelelt volna. De ő Buffaloba, míg Yankey Minnesotába költözött.

Oniel Cousins egy böszme nagy pali. És ezt még leírhatnám ötször, mert nagyjából ennyi. Ide a 4-5. hely valamelyikére kiváló. De sem több sem kevesebb.

Ők tehát a guard-jaink jelen pillanatban. Meg persze ott van még Evan Dietrich-Smith, aki szerintem simán be is férne Nicks mögé a 2. helyre. Na de akkor ki lenne a center? A draftolatlan szabadügynökként érkező Josh Allen? Más center nincs ugyanis jelenleg a rosteren. Josh Allen-ről is kb. csak annyit lehet tudni, hogy így hívják és Louisiana államból érkezett.

Költségfaragás. Ez volt a jelmondat a támadófal átalakításakor. Csak van, amikor addig faragod a fát, hogy elfogy. A leírtakból rájöhettetek, (de ezt már korábban is érintettük) hogy nem vagyok nyugodt a támadófal közepének alakításával.

 

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com