Percy Harvin bizonyítanai Seattle-ben

Az elkapó Percy Harvin első Seattle-i évében Super Bowl-t nyert de sérülése miatt csak egyetlen alapszakasz és két playoff mérkőzésen tudott pályára lépni így érthető módon a következő szezonban szeretne bizonyítani a Seahawks szurkolói számára.

"Egy csomó ember kérdezte tőlem, hogy elégedett vagyok-e a Super Bowl győzelemmel végződő szezonnal. Nyilván elégedett vagyok, de nem teljesen. Azért hoztak a csapathoz, hogy bemutassam a játékom és én képtelen voltam erre." - nyilatkozta Harvin.

Harvin csípősérüléssel bajlódott az egész tavalyi szezon során és egy agyrázkódást is elszenvedett a rájátszásban. A tavalyi egész éves statisztikája: 5 elkapás, 43 elkapott yard, 5 futókísérlet és 33 futott yard. Bár azt hozzá kell tenni, hogy a Super Bowl 3. negyedének elején 87 yardos kickoff return touchdownt szerzett.

"A Super Bowl után jó érzés volt, hogy elértem az álmom, felkerültem a csúcsra de elégedetlen voltam a tavalyi évvel. Miután hazaértem pihentem két-három hetet majd ezt követően újra munkába álltam." -mondta Harvin.

(nfl.com, Fotó: vnews.com)