Pete Carroll folytatni akarja a Seahawksnál

A Seattle Seahawks teljesítette a feladatát és a zárófordulóban megverte az ellenfelét de a Green Bay Packers győzelme miatt lemaradt a rájátszásról. Pete Carroll vezetőedző azonban ettől függetlenül folytatni akarja a munkáját. A második szezonjukat zárták 9-8-as mérleggel de a 2022-es szezonnal ellentétben ez most nem jelentett playoff részvételt.

A Seahawks vezetőedzője megerősítette, hogy 2024-ben szeretne visszatérni, ami a 15. szezonja lenne a csapat élén.

"Azt tervezem, hogy edzősködni fogok ebben a csapatban" - mondta Carroll a Seattle Sports rádióban. "Mondtam már, hogy szeretem ezeket a srácokat. Ezt szeretném csinálni, és megnézni, hogy meddig juthatunk el".

Az NFL Network Insiderek, Ian Rapoport és Tom Pelissero vasárnap arról számoltak be, hogy a Seahawks folyamatosan értékeli és frissíti a vésztervét arra az esetre, ha a 72 éves Carroll úgy dönt, hogy távozik. Carrollnak 2024-ig van szerződése, 2025-re szóló opcióval, amelyet a holtszezonban lehet lehívni, Rapoport és Pelissero szerint.

"Nem vagyok kimerült. Nem vagyok fáradt. Nem vagyok semmi ilyesmi" - mondta Carroll hétfőn. "Jobb munkát kell végeznem, és jobban kell segítenem az edzőimet, és nekünk is jobb munkát kell végeznünk az edzősködésben. Rengeteg terület van, ahol fejlődni kell."

madden23.jpg

Fotó: twitter.com