Austin Seferian-Jenkins jó választásnak tűnik

Austin Seferian-Jenkis hatalmas hype-ot kap mostanában, és bizony úgy tűnik, valóban jó döntés született a Bucs részéről, amikor őt választották ki a drafton.

Az újonc tight endnek ki kellett hagynia a holtszezon nagy részét, azonban rendkívül gyorsan felvette az NFL, és az új támadórendszer ritmusát. Folyamatosan dicsérik emiatt edzői, és persze azért mert produkciója napról napra jobb lesz.

A Buccaneers újonca kapott egy nagy ölelést, édesanyjától, Lindától, miután először mutatkozott be az NFL-ben, péntek este, a Jaguars elleni találkozón. Ráadásul szerencsére, a mamától is egy elég elfogadható osztályzatot kapott aznap esti teljesítményére. Két elkapása volt ugyan csak 29 yardért, de a Buccaneers legnagyobb játéka a nevéhez fűződik. Ez egy 48 yardos elkapás volt, amit sajnos holding miatt visszafújtak a zebrák. Bár ez nem ASJ hibájából történt.

Blokkolóként is küzdött, bár akadtak nehézségei. Ezt személy szerint figyeltem is a mérkőzésen, hisz többször elhangzott már, hogy az újonc blokkolási képességének kiforratlansága miatt nem jutott még oda a kezdő szerepkörhöz. Azonban szemlátomást ez is egyre jobban megy neki. Maradjunk annyiban, hogy ominózus mérkőzésen jobban blokkolt mint a támadófalemberek többsége. Ennek ellenére szeretné tovább fejleszti magát ezen a téren is.

Az már többször is lejött nyilatkozatai során, hogy szerencsére nem egy beképzelt majomról van szó. Hisz félelmeink, és korábbi balhéi ellenére, ASJ reálisan látja magát, játékát, és képes önkritikát is gyakorolni.

“Nem értékelem túl jóra magam. Nem játszottam elég jól, ahogy lehetett is látni. Hívtak rám két holdingot is, nem blokkoltam elég jól, és nem futottam elég jól az útvonalakat sem. Így nem kaptam olyan minősítést az edzőktől amilyet szerettem volna, nem is tudom milyet kaptam, de biztos, hogy nem voltam elég jó.” – nyilatkozta a pénteki jacksonville-i mérkőzés után.

ASJ egy egész jó tight endnek tűnik, és úgy néz ki tudja is miben kell mégjobbnak lennie, mik a hibái. Így minden adott, hogy ki is javítsa őket.

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com