Az igazán sokoldalú Brockel

"Richie egy ezermester. Azt teszi, amire szükségünk van. Elvégzi a piszkos munkát", mondta Rivera. "Szeretem Richie keménységét és átadja ezt a csapattársainak. Egy olyan srác srác, mint Richie nagyon fontos fontos."

Rivera dicséreteit hallva Brockel elmosolyodott, és megvonta a vállát.

"Nem tudom, kimegyek, és megpróbálok annyira kemény lenni, amennyire csak tudok." mondta Brockel, aki 43 mérkőzésen játszott három év alatt a Carolina-ban. "Ez csak természetes, igyekszem példát mutatni és a helyes dolgot csinálni."

Brockel, aki eredetileg a San Diego Chargers draftolatlan újonc szabad ügynöke volt négy évvel ezelőtt, nem az egyik legatletikusabb játékos a roster-en, de a kitartó erőfeszítésnek köszönhetően szerepet, többféle szerepet kapott az NFL-ben.

"Az én feladatom nagyon változatos. Csinálom a tight end dolgokat, vagyok fullback, játszom a speciális csapatban. Ilyen játékos vagyok." mondta. "Már vicceltem (a defensive koordinátor Sean) McDermott-tal, hogy próbáljon ki engem a védelemben."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu