Luke Kuechly a Bucs elleni labdaszerzésről

Luke Kuechly azt mondta, nem gondolt arra, hogy kierőszakolja a fumble-t.

"Arra gondoltam: "Csak vidd le. Csak vidd le."

De az ösztönei, ami miatt ő az uralkodó NFL Defensive Player of the Year, nagyon jók. Nem gondolkodik. Reagál.

És mérkőzést eldöntő játékokat csinál.

Tehát amikor a Buccaneers 17-14-nél megszerezte a labdát 1:36-al a vége előtt, és a labda a running back Bobby Rainey felé tartott, Kuechly bemérte a célpontot.

"Kitört a backfield-ből és ez az én területem, szóval fogtam magam és odamentem," mondta Kuechly.

Kuechly ott volt, és ha már ott volt, a jobb kezét Rainey köré fonta és elérte a labdát, kikényszerítve annak elvesztését.

Kuechly időzítése nem is lehetett volna jobb. Az újonc cornerback Bene Benwikere megszerezte a fumble-t, lényegében bebiztosítva a 20-14-es Carolina győzelmet.

"Befejeztük a meccset, amikor Luke megcsinálta a nagy játékot," mondta a defensive end Charles Johnson. "Ez az, amiért ő Luke."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu