Josh McCown csak megpróbálta eldobni a labdát

Josh McCownt nem valószínű, hogy megdicsérték a Panthers elleni találkozó után. Hisz maga a játéka sem volt fényes, a két buta interception amit dobnia sikerült pedig kifejezetten borzalmasra sikeredett.

A tegnapi napon azonban csatlakozott T.J. Rives-hez, a Buccaneers Radio Network adásában, ahol még el is mondta mindenkinek mi is történt valójában. Most mit mondjunk… ettől egyáltalán nem lett jobb.

“Felléptem, és tülekedés alakult ki. És Austin (Seferian-Jenkins) kezdett elszakadni. Léptem egyet, Kuechly jött, engem meg lerántottak. Megpróbáltam átdobni a labdát a válla fölött, hogy Austin had menjen fel érte. Csak meggondolatlan voltam, nem volt jó döntés.”

Valóban nem volt az, azonban McCown sikeresen nem tanult az esetből, és a harmadik negyedben ismét jött egy baki:

“Mivel olyan gyorsan visszakaptam. Megragadtam, és azt hittem el tudom dobni Mike (Evans) felé, a pálya széléhez. Így nem lett volna szabálytalan, és mehettünk volna tovább 5 yard vesztesége helyett.”

Nem mentünk. McCown azonban némelyest kozmetikázta a mérkőzést az utolsó negyedben. Sajnos nagyon későn ébredt a Bucs támadóegysége, és ez egy vereségbe került nekünk. Ha azt a formát tudná mutatni a szezon hátralévő részében, mindannyian hálásak lennénk. De ha az interception viadal marad, valószínűleg kilátásba helyezi magának a kispadot nagyon rövid időn belül. McCown meggondolatlan döntéseiben persze kulcsszerepet játszhat hogy a támadófal gyatra játéka miatt, nem volt túl sok ideje a jó döntés meghozatalára.

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com