Olsen cseréje továbbra is kifizetődő

A 2011-es cserét, amikor a tight end Greg Olsen Chicagóból a Carolina-ba érkezett cserébe egy harmadik körös pick-ért, csodálatosan kihasználta a Panthers.

"Pontosan azt kaptuk, amit vártam, vagy még többet." mondta a head coach RonRivera.

Olsen már játszott a Bears ellen kétszer is, mióta elcserélték, de a cserét újra felemlítették, amikor a Bears korábbi vezérigazgatója, Jerry Angelo nemrég elismerte a Chicago-i sport rádióban, hogy a csere hiba volt.

"Hogy őszinte legyek, én már régóta túlléptem ezen." mondta Olsen. "Nem is lehetnék boldogabb a történtek után. Nagyra értékelem őt azért, amit mondott. Ő volt az, aki draft-olt engem, aki adott nekem egy esélyt ebben a bajnokságban. Ez jobb, mint amit mondott:" Örülünk, hogy elcseréltük, mert semmit sem ér."

2012-ben Olsen 69 elkapással 844 yardot szerzett - mindkettő csapat rekord a tight end-ek között. 2013-ban új rekordot állított fel 73 elkapással, amivel 816 yardot szerzett. És Olsen, aki még soha nem hiányzott mérkőzésről a Panthers csapatában, már 18 touchdown elkapást szerzett eddig a Carolina-ban.

"Ő a tökéletes profi, és remek munkát végzett," mondta Rivera. "Az elmúlt két évben, Greg nem tett semmit, de egyre jobb és jobb. Minden egyes évében csapat rekordokat állít fel - ez egészen elképesztő."

"(The Bears) nem akart engem. Szerencsére a Panthers igen, és még mindig itt vagyok, szóval ez működött." mondta Olsen.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu