Newton elképesztő touchdown ugrása (videó)

Mi járt az irányító Cam Newton fejében, amikor felugrott a lábáról 1st&goal-nál a harmadik negyed végén és hirtelen azon kapta magát, a levegőben van, fejjel lefelé?

"Nem is tudom." mondta Newton. "Csak azt tudom, a szívem a zoknimban volt. Amikor a levegőben voltam, arra gondoltam: "Hé, nem tudom, mi lesz ennek a vége."

Végül látványosan ért véget.

Newton az end zone-ban ért földet, és majdnem egyenesen állt meg.

"Nem volt jó a leszúrás, de azt hiszem, magas pontokat kapnék a bíróktól." viccelődött.

A 2 yardos touchdown ugrása a safety Rahim Moore felett a Carolina-t 17-10-es vezetéshez jutatta, és mindenki felfigyelt erre az emlékezetes, különleges játékra.

Nézzük, mások mit mondtak Newton szemkápráztató pontszerzéséről.

A vezetőedző Ron Rivera: "Azt hiszem, ez egy jó hívás volt jó időben. Mindig a legjobbra számítasz tőle, és hidd el, be akart jutni az end zone-ba, és mindent fog tenni, amit kell, hogy ott legyen."

A tight end Greg Olsen: "Mondtam neki, hogy az orosz bíró 3 pontot adott neki, de mindenki mástól 10-et kapott. Garantálom, az első dolog, amire gondolt a földet éréskor, az az volt, hogy lehetett volna jobb a földet érés. De ez elég lenyűgöző volt. "

A jobb oldali tackle Mike Remmers: "Nagyon klassz volt. Ez a fickó annyira szívvel és odaadással játssza ezt a játékot, és ez látszott ott. Fantasztikus volt. Egy hatalmas játék. Odanéztem, és láttam a lábát, majd láttam, hogy a lába a földön van. Nagyon klassz volt."

A left tackle Michael Oher: "Csak láttam ott futni egy-két alkalommal és azt mondtam magamban: "Ez a fickó különleges." Egy nagyszerű játékos, és szórakoztató az ő oldalán állni."

Az elkapó Philly Brown: "Ez hihetetlen volt, de ő már csak ilyen. Egy atléta."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: bbc.co.uk