Újbóli találkozások

A hétvégi Buccaneers vs. Raiders mérkőzésen több régi párharc és ismeretség törhet elő. Én ezekből kettőt ragadnék most ki! Az egyiket a pályán láthatjuk viszont, a másikat az oldalvonal mellett.

Vernon Hargreaves tutira nem emlékszik vissza szívesen a 2014-es Florida - Alabama egyetemi mérkőzésre. Akkor ott azt az Amari Cooper-t kellett ( vagy kellett volna) fognia, akivel most a hétvégén is könnyen szembe kerülhet. A soros ellenfelünk elkapója, akkor még Alabama színekben, 10 elkapást, 201 yardot és 3 touchdown-t termelt Vernon Hargreaves mellett. Cornerback-ünk így emlékszik vissza:

"Az volt az első alkalom, hogy valaki olyan ellen játszottam, aki jobb volt nálam. Fiatal másodéves voltam, ő pedig már ekkor úgy játszott, mint most az NFL-ben. Ismerem mire képes és nyilván ő is ismer engem."
Hogy a pályán szembe találkoznak-e? Lehetséges, de én valószínűbbnek tartom, hogy Amari Cooper a rutinosabb Brent Grimes dolga lesz.

A másik "nagy találkozás" az a Dirk Koetter, Jack Del Rio, Mike Smith hármasé. 2007-ben az akkor egyébként igen jó nevekből álló Jacksonville Jaguars edzői stábjának csúcsa így nézett ki:

Head coach: Jack Del Rio
Offensive coordinator: Dirk Koetter
Defensive coordinator: Mike Smith.
Jack Del Rio tehát jól ismeri Koettert és nyilván ez viszont is igaz. A hétvégi ellenfél mestere ezt mondja korábbi koordinátoráról, akivel a hétvégén meg kell mérkőznie:
"Dirk nagyon aprólékos, szervezett munkát végez. Jó tanár és jó a kapcsolata a játékosokkal. A fiúkat mindig felkészülten küldte ki."

Kiderül, hogy Jack Del Rio szavai visszaköszönnek-e este!

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com