Pozitívumok és negatívumok a Bucs - Raidersről

Nyakunkon a Falcons elleni TNF, ezért most inkább csak egy csokorba szedném mi volt számomra pozitív és negatív a Raiders meccs után. Van egy rossz és egy jó hírem! Melyikkel kezdjem? Biztos hallottátok már ezt így, nos én most talán inkább a jóval kezdem, mert sajnos most is abból van kevesebb.

1./ Russell Shepard két egymást követő találkozón nyújtott jó teljesítményt. Sajnos a cikk második részében ennek is meg lesz a negatív vetülete!

2./ A védelemben Noah Spence is egyre inkább magára talál és egyre jobban képes az NFL ütemét felvenni.

S sajnos, ha a jó dolgokat keresem, azt hiszem meg is találtam mindet. Lássuk a negatívumokat!

1./ A Winston-Evans játékkapcsolat ismét nem működött, dacára a papíron gyenge Raiders passzvédekezének. Ezt az elkapó önfeláldozó módon a saját hibájának elismeri, azonban a helyzet korántsem ennyire egyszerű. Ahogy ti is megjegyeztétek, Jameis dobásai pontatlanok. Magasak, hosszúak stb. Mitől van ez? A válasz egyszerű! A sok labdaeladás miatt Winston egyértelmű utasítást kapott Dirk Koetter-től arra vonatkozóan, hogy vigyázzon a labdára. Ezt Winston meg is teszi. Azonban ez nem Jameis játéka. Az ő stílusától ez nagyon messze áll. Ő az, aki kockázatosan játszik, bevállalja a nehéz dolgokat is. Aztán ebből néha Istenként, néha bukott angyalként jön ki. Ez Winston. Ez az ő stílusa. Én anno. ezért voltam Mariota mellett, mert ez a stílus nekem nem tetszik. Ettől függetlenül még Winston higgyétek el, NFL szinten is jó irányítónak számít! Csak hát ezeket a dolgokat vele egy szurkolónak újból és újból át kell majd élnie! Egy új stílust találni neki, pedig egy nagyon nehéz út. Bár hozzáteszem, Jameis zsebirányítóként volt elkönyvelve még tavaly is. Ennek ellenére TD passzai több mint fele zseben kívülről lett megdobva. Szóval Winstonnal jelenleg dolgoznak. Megpróbálják számára megtalálni az utat, hogy jó legyen és ezek mellett kevés labdát adjon el. S mint írtam, ez egy nehéz út.

2./ Megsérült Russell Shepard, Jacquizz Rodgers és William Gholston is. Rodgers boka sérülésének súlyossága még nem tisztázott, ezért a csapat újra keretbe invitálta Mike James-t. Vagyis szinte mindegyik running back-ünk sérült jelenleg.

3./ Dirk Koetter-t továbbra is jó szakembernek tartom. Talán a hívásoknál túlzottan is konzervatív, de jó szakember. Ugyanakkor azt nem látom benne, hogy tudja tüzelni a játékosokat. Nekem anno. Matt Ryan játékstílusa sem tetszett, amikor még Koetter keze alatt játszott. Most hogy látom, milyen Ryan Kyle Shanahan keze alatt rájöttem, hogy egyfajta tüzességet hiányoltam belőle, amit most látok. De ez természetesen nem csak az irányítókra vonatkozik. Szóval én a dolog ezen részét nem látom Dirk Koetter-ben.

4./ Végül a védelmi oldal! Vernon Hargreaves ismét alulmaradt Amari Cooper-rel szemben. Bár az is igaz, hogy Coopernek teljesen mindegy volt éppen ki áll vele szemben. Ezt mutatja a 173 elkapott yard.

Végül nem a mérkőzéshez szorosan kapcsolódó hír, hogy a csapat kirakta Johthan Banks-t is a keretből ezzel az enyészetnek adva a 2013-as drafton történő második körünket is. Az elsőt ugyebár már korábban elvesztettük Revis miatt. Na ezek itt a gondok barátaim!

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com