Akiknek sikerült

Mi Bucs szurkolók régóta ácsingózunk egy januári mérkőzésre, azonban az Istenért sem akar összejönni. Persze nem mindenki jár így a saját csapatával. Hétvégén indul a rájátszás a wild card körrel.

NFC: Ebben a főcsoportban bevallom meglepett egy pár gárda a jelenlétével. Ilyen a Chicago, az építkező Seattle és a Dallas csapata is. Nekik sikerült az, ami a Tampa gárdájának nem. A Dallas Cowboys-szal kapcsolatos hír egyébként, hogy a védelmi koordinátor Kris Richard is vezetőedző aspiráns, és a Bucs is meg fogja interjúvoltatni. Besurrant a hátsó ajtón az Eagles is, ez kissé nehezebben volt, mint gondoltam előre. Lehet ismét elővenni a kutyamaszkot!

A Rams csapatával kapcsolatban kissé szkeptikus voltam az év elején, hogy az erős játéktudást képviselő, de balhés Ndamukong Suh, Marcus Peters, Aqib Talib trió majd jól szétcseszi náluk az öltözői hangulatot. Nos nem vált be a megérzésem. Ennek ellenére a főcsoport egyértelmű favoritjának én a Saints csapatát tartom, akiket egyébként is a Super Bowl-ba jósoltam már az évad elején . Rutinos és fiatal játékosok megfelelő komponensét alkotják, egy kiváló vezetőedzővel és talán a liga legjobb irányítójával az élükön.

AFC: Én személy szerint az évad előtt nem éreztem meg ezt a Mahomes bombát. Hatalmas meglepetést okozott nekem a fiatal irányító mind higgadtságával, mind elképesztő kreativitásával. Ennek ellenére még mindig nehezen vizionálom a főcsoport győzelmet. A New England ugye fix pont, nem is tudom mi kell oda az AFC East-be, hogy ez megváltozzon. Azonban náluk több mérkőzés sem tett biztossá afelől, hogy annyira messzire juthatnak, mint tavaly.
A Chargers szerintem nagyon erős, igazi fekete ló. Csakúgy, mint a Baltimore Ravens, akiktől bevallom nagy meglepetést szimatolok. Pedig alapjáraton nem tartom Lamar Jackson-t NFL szintű irányítónak, John Harbaugh játékhívásaival mégis minden erősségét kisajtolja belőle. Erre a jövő szezonra talán készen lesznek az ellenfelek stratégiái, de az idei rájátszásra még nem hiszem.

A másik meglepetés a Colts csapata.A GM Chris Ballard egészen elképesztő módon szállítja a jobbnál-jobb játékosokat Indianapolisba. Van irányítójuk nagy szerződéssel, és a fizetési sapka alatt irdatlan sok pénz. Ha még talán az idei playoff nem is, de a jövő az övéké az AFC-ben? Aztán ott van a Houston Texans, akik megmutatták, hogy jó támadófal nélkül is be lehet jutni a rájátszásba. Persze tudom! Nekik jó a védelmük. 

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com

Fotó: youtube.com