Jordan Scarlett először ízlelte meg az NFL-t

Hátfájdalmak miatt Jordan Scarlett nem tudott az NFL-ben debütálni a múlt héten Chicagóban a többi újonccal együtt. De ez a különleges pillanat péntek este elérkezett a Bank of America Stadium-ban a Bills ellen.

"Csak kisétáltam az alagútból. Látni a nagy füstöt és először futni ki egy NFL pályára,” mondta Scarlett. "ez nem sok ember számára adatik meg."

De aztán fel kellett venni a sebességet.

És ez az első akció - a szerelési kísérletből való kiszabadulás - mindig jó módszer arra, hogy felhívd magadra a figyelmet.

"Néhány hónapig nem játszottam és most az NFL-ben vagyok és az első NFL meccsemet játszottam, nagyon jól éreztem magam, hogy odakint lehettem." mondta Scarlett.

Az ötödik körben választott játékos a meccs legjobb futója volt, 35 yardot szerzett nyolc futásból, emellett volt egy 14 yardos elkapása is.

Az ereje észrevehető volt és jól tudja, hogy ennek nagy szerepet kell játszania a játékában. Nem tudták könnyedén szerelni.

"Egyértelműen. Ez mindig a terv. Nagyon kemény vagyok." mondta Scarlett. "Ez az, amiért ide hozták, hogy megmutassam az erőmet a csapatban."

Nem ő az egyetlen fiatal futó, aki ilyen tulajdonságokkal rendelkezik. A draftolatlan újonc Elijah Holyfield a másik faltörő kos. Két TD-t ért el a Bears ellen, miközben Scarlett otthonról figyelt.

"Látni azt, hogy pontokat szerez, boldoggá tett engem és arra késztetett, hogy én is TD-vel válaszoljak." mondta Scarlett. "Azért vagyunk itt, hogy versenyezzünk. Ezenkívül barátok is vagyunk, mert mindannyian a running back szobában vagyunk és vigyázunk egymásra."

A sztár running back Christian McCaffrey mögötti csata az előszezon során tovább folytatódik.

A két újonc a veterán Cameron Artis-Payne-nel és Reggie Bonnafonnal harcol, akik 2018-ban a Carolina gyakorló csapatában szerepeltek.

"Ez az, amin dolgoznunk kell és pontosan meg kell tudnunk, hogy kik lesznek ezek a srácok." mondta Rivera a McCaffrey mögött rejlő lehetőségekről. "Azt hiszem, van néhány fiatal srácunk, akik mozgékonyak és van még néhány meccsünk, hogy megnézzük, mire képesek. Van egy pár veterán srácunk, akik megmutatták, hogy be tudnak ugrani és meg tudnak csinálni még pár dolgot. Folytatjuk a munkát ezen a téren és megvizsgáljuk, mit tudnak ezek a srácok az asztalra tenni."

Scarlett méretének, erejének és sebességének köszönhetően a védelem nagy árat fizethet, ha nem tudják megállítani. Most, egy meccsel a háta mögött azt kell bizonyítania, hogy valóban kész ezen a szinten játszani.

"Szeretném megmutatni az edzőknek, hogy megbízhatnak bennem odakint." mondta Scarlett.

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu