Christian McCaffrey izgatott, hogy együtt dolgozhat az új vezetőedzővel, Matt Rhule-lal

Számos tényező tette Carolina-t vonzó hellyé az új vezetőedző Matt Rhule számára. A tulajdonos David Tepper üres vászon ígéretétől az új létesítményeken át a garantált hétéves szerződésig, ez egy elég meggyőző ajánlat volt.

Az egyik legvonzóbb tényező azonban a running back Christian McCaffrey-vel való közös munka volt és szerdán CMC megkapta az esélyt, hogy találkozzon az új vezetőedzőjével. Bár Rhule elfoglalt volt azzal, hogy mindenkivel találkozott és mindenkit üdvözölt Charlotte-ban, szakított időt arra, hogy összefusson az All-Pro szupersztárral az események között.

“Jelenleg azt se tudja, hol áll a feje.” mondta McCaffrey Rhule zsúfolt napjáról. “Amikor eljön az idő, biztos vagyok benne, hogy le fogunk ülni. Nagyon izgatott vagyok, hogy tőle tanulhatok. Nyilvánvaló, hogy sok programot vitt végig a kezdetektől a csúcsig és izgatottan várom, hogy segíthessek ebben az átmenetben.”

McCaffrey, mint a legtöbb csapattársa, nyaralni volt, amikor a hírek kedden megérkeztek és mint mindenki más, a Twitter-en tudta meg. Kicsit rákeresett Rhule-ra, de gyorsan rájött, hogy nem kell információt keresnie az új vezetőedzőjéről – sok információt közvetlenül neki mondtak el.

“Soha senkit sem kérdeztem vele kapcsolatban, de nem tudom megmondani, hány ember fordult hozzám. Azt hiszem, ez elmond valamit arról, hogy milyen fickóról van szó, milyen edző is valójában.” mondta McCaffrey. “Baylor játékosok mondták nekem azt: “Egy pokoli jó edzőt kapsz.” Azt hiszem, ez is azt mutatja, hogy milyen hatással volt a környezetére, bárhol is dolgozott.”

Az egyik dolog, amit Rhule-ról megtudott a keresés során, az az egyedülálló öltözéke volt. McCaffrey ebben az évben összehangolt erőfeszítéseket tett a meccs előtti és utáni öltözetének javítása érdekében és Rhule smock-ját még CMC is jóváhagyta.

“Imádom, ember, imádom. Lehet, hogy egy kicsit melege lesz a tábor alatt, de imádom.” mondta McCaffrey. “Megvan a saját menő stílusa. Sok edzőnek van, de még soha nem láttam smock-ot. Anyám tegnap felhívta rá a figyelmemet, amikor telefonon beszélgettünk, én meg nem is tudtam, mi az a smock. Aztán elkezdtem a képeket keresni és őszintén, még soha nem láttam ilyet korábban, de tisztelem a vagányságát.”

Rhule világossá tette, hogy a smock visszavonult, így McCaffrey-nek és a Panthers-nak meg kell várnia, hogy is fog kinézni Rhule jellegzetes öltözéke Carolina-ban és várniuk kell az első alkalomra is, hogy az egész csapat megismerhesse. Noha McCaffrey csapattársai nem voltak a stadion környékén és nem tudtak személyesen találkozni az új edzőivel, elmondta, nem ő az egyetlen, aki izgatott az új vezetőedző miatt.

“Tudomásom szerint mindenki izgatott.” mondta McCaffrey. “A srácokkal, akikkel beszéltem, nagyon izgatottak vagyunk, hogy megkapjuk őt. Nagyon érdekes év volt ez a tavalyi, azt hiszem, izgatottak voltunk, amikor ezek a dolgok megtörténtek, hogy végre megtudjuk, ki lesz az edző. Mindannyian segíteni akarunk és alig várjuk a lehetőséget, hogy tőle tanulhassunk és érte játszhassunk.”

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: panthers.com