A 80 millió dolláros védő nem érti, hogy miért nem játszott

J.C. Jackson-nak a Los Angeles Chargersnél töltött teljesítménye messze elmaradt attól, amire a csapata és maga Jackson is számított, amikor a csapat 2022 márciusában ötéves, 82,5 millió dolláros szerződést kötött a cornerbackkel.

A Chargers vezetősége azt remélte, hogy a New England Patriotsnál eltöltött négyéves karrierje után, ahol 25 interceptiont jegyzett, segíteni fog javítani a secondaryjükön. Mióta azonban a Chargershez került, Jackson mindössze 1 interceptiont jegyzett, sérülések és egyenetlen játék közepette.

Jacksont a csapat múlt vasárnapi Minnesota Vikings elleni győztes mérkőzése előtt egészséges cserejátékosnak jelölték, ami sokakat meglepett és sokakat zavarba hozott.

"Nem tudom, mi mást várnak még tőlem?" Jackson az NFL.com-nak szerdán a Chargers öltözőjében. "Mondtam az edzőnek (Brandon Staley), hogy mi mást várnak még tőlem? Én már mindent megtettem. Elég gyorsan visszatértem a sérülésemből. Extra munkát végeztem az edzések után, még a meetingeken is. A defensive backekkel minden pénteken találkozunk, hogy extra filmeket nézzünk, jó csapattársak legyünk, szóval nem tudom, mi ez. Még mindig eléggé össze vagyok zavarodva, és még mindig nem tudom a választ arra, hogy miért bánnak velem így."

Fotó: twitter.com